Hundred-Eleven
*Zoey Miller
'Dus...' Zei hij terwijl hij aanstalten maakte om binnen te komen.
Ik hield hem tegen en overhandigde hem zijn koffer. 'Alsjeblieft, dag Trevor.' Ik wou hem buiten duwen en de deur dichtslaan, maar hij was onbeweeglijk.
'Wacht, Zoey. Het spijt me echt wat ik gedaan heb, het was stom en het was ook nooit mijn bedoeling om je te kwetsen. Alsjeblieft, ik wil je niet kwijt. Ik ben nooit zolang met iemand samen geweest als met jou en ik wil niet nu stoppen. Toen ik besefte dat ik je misschien kwijt ging geraken besefte ik ook iets anders: ik hou van je en ik wil bij je blijven.' Ik zweeg even en staarde naar zijn gezicht. Zijn blauwe ogen waren groot en hoopvol en hij keek een heel klein beetje pruilend. Zijn haar zat een beetje warrig en hij prulde aan zijn mouw in een poging zichzelf een houding te geven. Hij zag er zo oprecht uit... Nee, die gedachte schudde ik snel van me af.
Er was niets oprecht aan Trevor. Hij was gewoon ontzettend goed met lichaamstaal en woorden. Dat was een van de dingen die hem kenmerkten. Telkens als we net ruzie hadden gemaakt of hij iets mis had gedaan nam hij deze houding aan, vertelde hij dat hij zou veranderen, trapte ik er weer in en veranderde hij helemaal iets. Als ik hem nu zou vergeven zou hij binnen de kortste keren terug de oude vertrouwde Trevor worden en dan zou ik Harry kwijt zijn. Het was tijd om hier een einde aan te maken. Definitief.
'Het spijt me, Trevor... Ik ben gewoon niet meer verliefd op je. Ik ben nu met Har-' 'Jij bent geen haar beter dan mij, weet je dat?' Zijn houding veranderde in een fractie van een seconde van onzeker naar aanvallend en ik schrok van deze plotse uitspraak. 'Hoez-' 'Jij speelt het slachtoffertje omdat ik een keer vreemd ben gegaan, maar stiekem loop je al een hele zomer aan te pappen met Harry Styles, de beroemde zanger van One Direction. Arme Zoey, haar liefje bedriegt haar. Ze is er zo kapot van dat ze troost moet zoeken bij een ander. Ik kan moeilijk geloven dat je zo oppervlakkig bent dat je me gewoon laat vallen voor hém! Alles wat wij samen hebben beleefd wil je zomaar weggooien voor een of ander beroemd ventje dat je amper kent!' Ik was eventjes sprakeloos maar vond snel mijn stem terug.
'Probeer me maar niet wijs te maken dat het maar 1 keertje was! Als dat zo was had je haar nummer wel verwijderd uit je gsm, wat niet het geval was. Wil je trouwens praten over oppervlakkig? Waarom niet? Laten we het daar eens over hebben: ik was nog niet klaar om seks met jou te hebben dus ging jij het maar zoeken bij een of andere sloerie in plaats van respectvol te wachten tot ik dat wel was!' riep ik luid. 'En weet je waarom ik niet klaar was? Omdat ik diep vanbinnen altijd al wist dat je een afschuwelijke persoon bent!' Als blikken konden doden lag ik nu leeggebloed op de grond.
'Heb je het met hem gedaan? Seks? Hij is natuurlijk geen afschuwelijke persoon dus was je wel klaar om het met hem te doen, of niet?' Hij kwam steeds dichter bij me staan en ik voelde me steeds meer geïntimideerd door hem. Hij torende dan ook een heel stuk boven me uit.
'Dat zijn jouw zaken helemaal niet meer! Het is uit!' snauwde ik kortaf nadat ik mijn vuisten defensief gebald had. 'Ik wist het! Je hebt seks met hem gehad! Slet!' spuwde hij in mijn gezicht.
Hij kwam dichterbij en ik was bang dat hij me ging slaan tot de deur van de woonkamer openvloog en Niall en Louis Trevor van me wegtrokken. De rest had zich ook verzameld in de gang. Ze waren waarschijnlijk op het geroep afgekomen en ik was ze oh zo dankbaar daarvoor. Harry kwam naast me staan en keek me bezorgd aan. 'Heeft hij je pijn gedaan?' vroegen zijn ogen duidelijk. Ik schudde mijn hoofd.
'Het is beter als je gewoon vertrekt. Je aanwezigheid wordt hier niet meer op prijs gesteld, makker.' blafte Ariana Trevor toe.
Hij schudde zich los uit de greep van Niall en Louis en duwde ze van hem weg. 'Mij best, alsof ik nog een seconde langer hier wil blijven!' Hij griste zijn koffer bruut uit mijn handen en beende naar de deur die nog openstond.
'Oh, nog 1 ding,' Hij draaide zich een allerlaatste keer om en staarde de cirkel rond. Zijn ogen stopten bij Liam. 'Dat nichtje van je en je vriendje, Harry daar zijn al bijna twee maanden een koppel achter je rug. Het beste ermee!' En met die woorden trok hij de deur achter zich dicht.
Tum, tum, TUUUUUUM. En, wat vinden jullie van mijn cliffhangertje?
Reageer (3)
Ik HAAAAT TREVir!!
1 decennium geledenSnel verder!
X
oeps....
1 decennium geledenkut trevor >:[
Trevor klootzak ):<
1 decennium geledenGa snel verder xx