heey lieve lezertjes, bedankt voor de tips om een tijdsprong aan te geven daarom heb ik het ook aangepast. Haha jullie reacties bij het vorige hoofdstuk waren ook echt geniaal maar helaas weten we nu nog niet wie er boven slaapt.

XXX iris

's middags

We lopen met onze handdoeken het strand op en spreiden ze op een plekje neer. Voor oktober is het nog best warm hier maar de wind maakt het koud en helaas is het ook geen zwemweer meer. Na een tijdje te hebben gevoetbald ga ik bij Daan op zijn handdoek liggen en doe mijn ogen dicht, ik was best moe geworden van de reis en na nog geen kwartier ben ik al op Daan zijn borst in slaap gevallen.

Ik word wakker van het gelach van Rein naast me en de boze stem van Daan. Ik doe mijn ogen open en merk dat ik midden in zee sta. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Rein. Als ik om me heen kijk zie ik dat Rein me heeft opgetild en samen met mij in zee staat. Omg Rein wat doe ik hier gil ik uit. Sorry Daan zei dat ik klein was en dit was de enige manier dat hij dat terug nam. Ik kijk naar Daan die met een woedende blik Rein aankijkt. Rein zet haar neer. Oke zegt Rein opgewekt en wil me de zee ingooien. Nee Rein niet doen zo worden mijn hele kleren nat roep ik terwijl ik mijn armen om Rein zijn nek sla.Daan zijn blik wordt nog bozer. Hij trekt zijn schoenen en sokken uit en loopt ook de zee in richting ons. Maar Rein laat zich niet kennen en loopt met zijn opgekrulde broek verder de zee in. Daan die zijn broek een lange broek aanheeft blijft staan. Rein kom op doe niet zo flauw. Alleen als jij terug neemt dat ik niet klein en schattig ben. Sorry maar daar kan ik niet want dat ben je gewoon. Oke dan moet je het zelf maar weten he! Rein laat me langzaam naar beneden zakken. Nee Daan help roep ik . Daan doet een paar stappen naar voren en zucht oke dan. Sorry Rein je bent al heel erg gegroeid en je look is ook meer stoer dan schattig. Rein knikt tevreden drukt nog een vriendschappelijk kusje op mijn wang en loopt dan terug naar Daan . Die mij met een boze blik overneemt en terug naar de handdoeken loopt waar de rest allemaal zit te lachen. Ach kom op Daan trek het u allemaal niet zo aan, het is toch grappig zegt Nikki trouwens je kon verwachten dat hij wat ging terug doen. Ik lach naar Daan en fluister in zijn oor dat ik blij ben dat ik tenminste droog weer op de kant sta. Waarna hij alweer een beetje kan lachen.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Snel veder Rein krijgt straf.
    Leuk snel veder

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Leuk ! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen