Foto bij Chapter 27

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Archenemy

    Heb ik me nou net gewoon laten friendzonen?

    Sorry lad :')

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    Wow dit is echt zo goed geschreven echt diep respect

    Omg nu ga ik helemaal stuk vanbinnen omdat we in de grap altijd 'echt, diep respect' zeggen en dan knetterhard moeten lachen om iets xd en yes ik, I have a weird class (of hoe je het ook schrijft)
    En omg, mijn koekjes zijn op :(

    1 decennium geleden
  • AmberEsmee

    pff ben verslaafd

    1 decennium geleden
  • Creator

    Een lichte kriebel voel ik in mijn onderbuik. Het kietelt een beetje, maar ik heb werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn. Dat heet VERLIEFD ZIJN Harry :)

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    HAHAHA IK LACH DUBBEL OM DIT HOOFDSTUK, GEEN ZIN IN EEN LANGE REACTIE, MAAR ALS IK DAT ZEG WORD HET ECHT EEN LANGE REACTIE MAAR SERIEUS IK BEN AAN HET FANGIRLEN IK WEET NIET WAAROM MISSCHIEN OMDAT IK HET ZO GRAPPIG VIND DAT SCARLETT HEM PEST EN DAT HIJ IN LOVEEEEEEEEEEEEEEE IS!!!!!!!!!!!!!
    TRULY, MADY, CRAZY DEEPLY IN LOVEE WITH HERRR HEHEHE

    DIT HOORT ER ECHT BIJ SORRY VOOR DE CAPSLOCK MAAR DAT IS EVEN MIJN STEMMING., IK HEB EEN CAPSLOCK BUI, EN NET NOG EEN KNIPOOG BUI!!!
    MAAR DIT HOORT ER DUS NOG BIJ:ASKLFHGJKSLFAJ SCHATTIG WAT ECHT BIJ DEZE HARRY PAST, EN BIJ DIT HOOFDSTUK!!

    o ja ik wou ook nog zeggen dat ik het grappig vond dat hij eerst keihard gefriendzoned is en dat ze daarna ongeveer sex hebben haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen