Oke niet zo'n lang stukje maar heb het een beetje druk vandaag en ik moet zo dansen. Hebben jullie al clip van hall gezien. Ik vind hem echt gaaf

We stappen van de boot af en direct zie ik Nikki staan. Ik druk Daan mijn tassen in de hand en ren op Nikki af. Hey meid ik heb jou ook gemist hoor lacht Nikki. Ik laat haar weer los waarna Kate naar Nikki toe loopt. Ik ga weer terug naar Daan en pak mijn tas weer over. Nikki loopt naar een aantal fietsen waarna wij haar achtervolgen. Ik heb voor jullie een aantal fietsen geregeld. Het zijn helaas wel 4 tandems dus je bent afhankelijk van je partner. Ik ga met Kate roept Mike meteen. Ik kijk Nikki aan met jou samen. Ja is goed. Ik draai me om naar Daan vind je toch niet erg he? Nee ik ga wel met Rein weet ik tenminste zeker dat ik je inmaak. Ik rol met mijn ogen nou dan ken je de sportiviteit van Nikki en mij nog niet en ik denk ook dat je vergeten was dat mijn pa de fietsenmaker is bij de officiele wielerploeg omega pharma quickstep. Mike kijkt me raar aan en sinds wanneer schep jij daarmee op. Ach ja zo nu en dan komt het wel eens uit zeg ik terwijl ik Daan aankijk. Daan had je me niet even eerder kunnen zeggen dat er wielrenners in de familie van je vriendin zit? vraagt Rein. Daan kijkt Rein aan huh hoezo het is maar een fietsenmaker hoor. Nou kijk ik denk dat Emma nu meer kans maakt om de wedstrijd te winnen zegt Rein teleurgesteld. Ach kom op Rein ik ben er ook nog he en ik ben niet snel zegt Nikki. Rein lacht en pakt 1 van de 4 Tandems. Ik plof voorop een tandem en zorg ervoor dat Nikki achterop zit. Naast ons fietsen Daan met achterop Rein. Na zo'n 10 minuten komen we bij een soort boerderij aan en stellen we de fietsen in de stalling. Nikki loop voorop richting de kamers en wij volgen haar. Ze doet een kamerdeur open waar een bordje met 18 op staat en gelijk stormt Rein naar binnen. In de kamer staan 4 stapelbedden. Het leek me wel gezellig als we met z'n allen op een kamer lagen glimlacht Nikki. Zekers zegt Kate. Ik slaap boven gilt Rein door de kamer en legt direct zijn tas op een 1 van de hoge bedden. Ik ook zegt Daan anders stoot ik mijn kop de hele tijd. Ik lach en zeg tja dan moet je maar niet zo lang zijn he. Owen ploft ook op een hoog bed neer waarna wij willekeurig op een ander bed gaan liggen.

Reageer (4)

  • UrWishhx

    Dus eigenlijk is myn stapelbed myn halve kast :P 'Ps : Myn kast is te klein voor al myn klere :P'

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ik lig nu laag , Heb ook een stapelbed , beneden liggen m'n kleren die ik gewoon der gooi en bovenop slaap ik gewoon , Maar nu liggen der allemaal kelren op xd dus slaap ik in een gewoon bed ernaast xd

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Ik lig ook hoog. Nee yo maakt niet uit maar het liefste wel hoog kan ik der lekker uit vallen. Wat ik eigenlijk altijd al doe

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Ik lig ook hoog. Nee yo maakt niet uit maar het liefste wel hoog kan ik der lekker uit vallen. Wat ik eigenlijk altijd al doe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen