Onze
And the sand fall, stormy day, it's a destroyer, this is for you
And as it pours down, the water sprinkles off my chest, it's destroyer, it's likeis to ya
En daar zaten we dan, als die dooie vogeltjes in een bus. Het viel me op dat Jaden en Justin nog al druk waren en Alfredo vrolijk mee deed, wij hingen er eerder wat bij. Ik zat de hele tijd op mijn mobiel wat te Whappen met Nick, en Chloe sloep en Shara zat maar wat voor zich uit te staren. Ik voelde hoe de bank naast me in zakte en toen ik opzij keek zag ik dat Jaden naast me had plaats genomen. 'Ey, wij hadden elkaar nog niet gesproken.' Zei hij vrolijk. 'Nee klopt, Ik ben Madison Jackson, but call me MJ or Maddie jou keus.' 'MJ bevalt me wel.' Zei hij en gaf me een knipoog wat een charmeur, ik mocht hem wel. We knopte een gesprek aan en Alfredo plofte in de stoel tegen over ons en voegde zich in het gesprek. Ook Shara bemoeide zich er mee, Chloe sliep nog en Justin zat wat chagrijnig met zijn mobiel te spelen, best raar want net was hij nog vrolijk. 'Hoe lang zijn we al onderweg?' Vroeg Jaden verveelt. 'Een half uur.' Zei Justin zonder hem aan te kijken. 'Wat? Een half uur dat kan nooit.' Zei ik en lied me achter over vallen. 'En waar zijn we ergens?' Vroeg ik hem. 'In LA.' 'Wat?' 'Ja we staan al heel de tijd in de file.' Hij keek me even aan en ik wist niet of het een vriendelijke blik was of niet. Ik sprong op en liep naar het raam en zag inderdaad het strand waar we gisteren nog geweest waren. Ik zuchten diep en liet me op de grond glijden. 'Kom niet zo sip we gaan onze tijd doden.' Zei Jaden blij, serieus het was half 6 hoe kwam dat kind zo blij. 'Hoe dan?' Vroeg Shara hem. Hij sprong op en liep naar een kast en haalde er vier controles uit. 'Ja ho is even ik kijk wel.' Riep Shara meteen uit. Maar in tegen stelling tot haar was ik op gesprongen en pakte een controller en keek naar de spelletjes tegelijk pakte we mario kart nou dat was dus duidelijk. Ik keek smeken naar Alfredo en Justin. 'Voor uit dan maar.' Zei Fredo. Ik hield mijn blik op Justin die een rare blik kreeg en eng naar me lachte. 'Als jij in gemaakt wilt worden Jackson.' 'Lukt je niet Bieber.' Hij ging recht zitten en gisten de controller uit mijn hand. Jaden starten het spel op maar voor hij begon maakte ik nog snel mijn eigen Mii poppetje aan die ik extra klein maakte. Zo dragen we op het selectie waren pakte ik mijn eig poppetje en nam een klein motortje. Toen het aftellen begon keek ik even naar de drie jongens die geconcentreerd naar het scherm keken. Jaden en Alfredo hadden ee stuurtje geen ervaren mario karters dus. Justin en ik hadden een knuppeltje veel fijner. Ik zag de 2 in beeld komen en trok mijn controller omhoog zo dat mijn motor op een we kwam te staan en drukte op A en zo dra START er kwam te staan scheurde ik weg. Na de tweede ronde kwam ik er achter dat ik Justin nog had onderschat. Voor we moesten finishen haalde hij me net in en werd hij eerste en ik tweede. Bij het volgende level was het in een andere wereld ik noemde het altijd het regenboog level. Zo dra we waren begonnen waren Jaden en Alfredo er al een paar keer afgevallen, en ik hoorde hun de helen tijd zuchten en steunen. Ondertussen was Chloe ook al wakker geworden en zat iedereen mij en Justin aan te moedigen. We waren drie bochten van de finish verwijderd toen we door de cadeutjes reden. Justin kreeg nitro en lag opeens twee bochten voor mij, het was nu een verloren zaak, maar precies op dat moment viel mijn oog op mijn cadeutje en zag ik dat ik het oranje schildje had, zonder na te denken vuurde ik het af, ik zag hoe het twee bochten door ging en Justin zijn poppetje raakte, en ik zag hoe Justin zo van de baan af viel. Ik scheurde lang en finishte. 'YEAAAAAAAH' Riep ik uit en sprong op. 'Ik ben de beste, ik ben de beste, jij heb verloren, jij heb verloren.' Ik deed een gek dansje en plofte weer op de bank terwijl ik Justin uitdagend aan keek. 'Opnieuw!' Zei hij, En zo speelde we de hele ochtend spelletjes met zijn allen, al was het meer een strijd tussen mij en Justin.
Reageer (6)
Awwh Justin kan er niet tegen dat een meid hem heeft verslagen
1 decennium geledenaaaaaaah justin het kleine chagerijntjeeee I love him..
1 decennium geledensnel verder!
Awhhhh justin is best wel een cutiee <3
1 decennium geledensnel verderrrr
Snel verder!!
1 decennium geledensnel verder xx
1 decennium geleden