Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 26

Je ziet dat hij er kennelijk niet tevreden mee is . Je legt een arm op zijn schouder “Ik weet dat je het niet zo op hem hebt, maar hij is wel goed voor mij”. “Willen jullie wat drinken?” en je loopt naar beneden toe.

Fernando’s pov…
Joyce kijkt je aan “Je vertrouwt hem echt niet hé?”. “Nee, ik weet al genoeg van hem, jullie kunnen beter uit zijn buurt blijven”. “Najah Fernando ik wil je echt wel geloven hoor, maareh…. Naja hij is echt wel goed voor haar en zij houd ontzettend veel van hem, dat kan je haar toch niet afpakken?”. Je weet hier niets op te zeggen, het maakt je gewoon razend vanbinnen, waarom ziet iedereen toch een goede jongen in hem?!
Jouw pov…
Je zit gezellig met Joyce en Fernando te praten wanneer de bel gaat. “Ik doe wel open”, roept Aleandro en je ploft terug neer op je bed. Niet veel later gaat de kamerdeur open. Cristiano komt naar je toe en geeft jou een zoen. “Maar ik ben eens door”. “Owh moet je nu al weg?”. “Ja, ik moet m”n vliegtuig halen”. “Kunnen wij hem niet wegbrengen?”, je zet je ‘puppyoogjes’ op naar Cristiano. Je ziet hem aarzelen “Oke, maar we kunnen wel niet lang blijven, want ik hebt match”. Je geeft van blijdschap Cristiano een zoen.
Fernando’s pov…
Je vind het wel fijn dat ze jou graag wil wegbrengen. Je gaat je spullen pakken en loopt naar de wagen van Cristiano. Wanneer jullie onderweg zijn, merk je dat Cristiano plots zijn hand, op de hand van haar legt, die ze op haar schoot heeft liggen. Ze kijken elkaar aan en lachen. Je moet toegeven dat Joyce gelijk heeft, ze houd heel veel van hem. Maar daarvoor ga je hem nu niet plots wel moeten, je vertrouwt hem nog steeds niet, je hoopt dat hij haar nooit zal kwetsen, al heb je een voorgevoel van wel, maar je hebt haar beloofd, blijf voor haar te zijn en dat zal je ook doen. “Owh ik ga je missen!” en ze pakt je stevig vast.

Reageer (1)

  • Dreamability

    snel verder,

    laat je me wat weten,

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen