Foto bij Friends..

xx demigods

|| Brooke Anderson ||

langzaam word ik wakker, als ik naar mijn raam kijk zie ik dat er een laag je sneeuw op ligt. "yeaah Sneeuw!!" gil ik blij en spring uit bed. als mijn tenen de grond raken spring ik gauw weer terug in bed aangezien de vloer super koud is. "Yooo Brooke!!" roept Jai vanuit zijn kamer, nummer 3. "Yoo! wat is er?" roep ik terug, ik hoor gestommel en dan gaat mijn deur open. "ik vroeg me af water er gebeurde, ik hoorde een klap. "ja, ik sprong uit bed en toen weer terug want het was een koude vloer." zeg ik droog en Jai schiet in de lach. "waar is Anna??" vraag ik. "ik denk dat ze nog slaapt. zullen we haar wakker maken??" "jaa!" zeg ik, en we lopen richting de kamer van Anna, nummer 9. onderweg komen we een nieuw meisje tegen, aardig knik ik naar haar en we lopen verder. "Yoooo!! An!!" gil ik en Anna schrikt wakker en valt uit bed. "haha, sukkel. ik heb je gemist!" roep ik vrolijk en omhels haar. "hee! sinds wanneer ben je hier weer?" vraagt ze verbaasd. "sinds gistere avond, maar jij was dansen." zeg ik lachend. "oohw, super cool!! jammer dat ik het nu pas weet." zegt Anna en omhelst me. "zullen we naar buiten??" vraagt Anna. "jaa!" gil ik blij en loop de deur al uit. "Brooke! je moet nog aankleden!" roept Jai me na en snel ren ik terug naar de kamer van Anna. "ik was het vergeten." zeg ik en Jai en Anna schieten in de lach. "wat?" vraag ik verbaasd. "soms ben je gewoon grappig en dom" zegt Anna lachend en ik kijk haar boos aan. "okee, ik zal dat maar positief opvatten maar ik ga aankleden tot over een kwartier." zeg ik en loop richting me eigen kamer. als ik bij me kamer ben moet ik op zoek naar me koffer. ja ik weet het, opzoek naar je koffer?? zo'n groot ding? maar ik ben alles altijd kwijt. "oohw daar is ie" zeg ik als ik de kast open doe en pak hem uit de kast. snel zoek ik een leuk setje uit. "een warme trui.... oohw en die broek is leuk..... plus die schoenen, dan is het af" zeg ik en trek me setje aan. als ik klaar ben komen Jai en Anna ook net naar buiten lopen en we gaan op weg naar de tuin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen