Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 25

“Ja tuurlijk, ik zal je afzetten en dan ga ik door, wanneer de vergadering dan gedaan is, kom ik je weer halen, oke?”. “Oke is goed”.

Je steekt je sleutel door het sleutelgat, je ziet Aleandro van de trap afkomen. “Ah m’n zusje, wat heb ik gehoord, ga ik eindelijk het huis voor mij alleen hebben?” en hij grijnst. Je loopt je broer achterna, naar de woonkamer, daar zie je je moeder op de bank zitten. Je loopt naar haar toe en geeft haar een zoen op haar wang. “Mam… jij vind dit toch echt goed hé?”. Ze kijkt jou aan en zucht “Ja, als jij dit echt wil, maar je moet me beloven je school nog goed af te maken”. “Ja tuurlijk!” en je vliegt je moeder om de nek. Niet veel later gaat de bel, je gaat opendoen “Zo, hoelang heb je dit voor mij verzwegen?!”. Je lacht “ Hij heeft er mij gisteren ook mee verrast”. “Ahhh!” en Joyce knuffelt jou.
Samen lopen jullie naar jouw kamer en jullie beginnen alles in dozen te steken. Jullie kunnen het weer zoals gewoonlijk niet laten om een paar grappige foto’s te trekken. “Owh deze is heel goed, past goed voor later!”. Je moet wel lachen om Joyce haar reactie. “Wat? Is toch zo”. “Jaja is zo” en je moet weer lachen. “Wat ben jij aan het doen?!”. Jij en Joyce schrikken allebei op. Je ziet Fernando geschrokken staan. “Hey Fernando, naja aan het inpakken”. “Ma hoe…. Waarom?”. “ Ik ga bij Cristiano intrekken”. Je ziet dat hij er kennelijk niet tevreden mee is . Je legt een arm op zijn schouder “Ik weet dat je het niet zo op hem hebt, maar hij is wel goed voor mij”. “Willen jullie wat drinken?” en je loopt naar beneden toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen