Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torrers } --> 24

Wanneer hij een condoom pakt, weet je dat de ‘grote stap’ gaat komen en je wordt een beetje zenuwachtig. Cristiano merkt het en geeft jou geruststellend een kus op je voorhoofd.

De volgende ochtend word je wakker,met je hoofd op Cristiano’s borstkas, hij geeft je een zoen op je hoofd en streelt door je haren. Je voelt je nu het gelukkigste meisje op aarde. “Ik ga me douchen”, Cristiano geeft jou een zoen en stapt uit bed. Even later besluit je om ook maar op te staan. Wanneer je wilt opstaan voel je een steek in je hoofd. Je loopt suf naar beneden en neemt een glas met water en een aspirine. “ Heb je een kater?”, vraagt Cristiano met een grijns wanneer hij jou ziet zitten met dat glas voor je. “Pfff… ja, maja je word maar één keer 18 hé”. Hij lacht “Ja dat is waar” en hij geeft jou een zoen. Hij legt weer een doosje op tafel, maar nu kleiner dan gisteren. Je kijkt hem vragend aan. “Ik moest je nog een cadeau geven. Je opent het doosje en ziet er een mooie ring inzitten. Je kijkt hem nog eens verwonderd aan. “Vind je hem mooi?”. Je geeft hem een zoen. Hij lacht “Ik neem aan van wel”, hij pakt de ring uit het doosje en doet het om je vinger. Je geeft hem nog eens een zoen. “ Zullen we zo je spullen gaan halen?”. “Oke is goed, ga me ook vlug douchen”.
Wanneer je terug beneden komt, legt Cristiano net af. “Is er iets”, je ziet dat hij bedrukt kijkt. “Naja… ik moet zo nog naar een vergadering over de match van vanavond, ik kan je dus niet helpen”. “Owh, maar dat geeft toch niet, ik vraag wel aan Joyce of ze mij wil helpen”. “Je vind het echt niet erg?”. “Nee hoor, ma je kan me toch wel brengen?”. “Ja tuurlijk, ik zal je afzetten en dan ga ik door, wanneer de vergadering dan gedaan is, kom ik je weer halen, oke?”. “Oke is goed”.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen