Foto bij 39. Scars

Woensdag, 7 november 2012.

1 jaar mijn diagnose. Ik wil graag alle mensen bedanken die mij van in het begin gesteund hebben, maar zeker ook de mensen die ik later heb leren kennen tijdens mijn gevecht met de duivel. Ook de lieve mensen via Q, of ze nu zelf worstelen met hun leven of niet. Ik had nooit verwacht dat iedereen zo steundend en begripvol zou reageren. Thank you all. Never lose hope, I will be there for you all.


Nu nog over het stukje zelf.
Omdat het is opgedragen aan deze bijzondere, en toch wel vreemde dag voor mij moest het gewoon perfect zijn. En daar ben ik -volgens mijn gevoel- wel ingeslaagd. Ik heb alles beschreven hoe ik het wou, alles gezegd wat ik wou, alle toevoegsels erbij die ik wou. Het is een enorm lastig stukje, omdat er ook wel een stuk schaamte in zit. Er zijn niet veel mensen die dit stuk Floor kennen, en eigenlijk wil ik het ook niet kennen.
Ik hoop dat jullie toch kunnen genieten van dit stukje, ik heb er alvast heel wat werk in gestoken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • fullm00n

    dont do it again :( you'll only regret it... always here for you!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Newa

    WOW
    Ik herken dit, en ik begrijp het. (ik heb mezelf niet gesneden, maar om iets anders)
    Ik vind dit echt heel goed geschreven, eerst denken van yes! en daarna van hoe kan ik zo diep zinken.
    Ik vind het knap van je dat je het durft op te schrijven, ik zou het nooit durven, en er zeker nooit over praten, gewoon stomweg proberen te vergeten. Ik heb echt respect voor je.
    Luf joe so muts
    Virisje

    1 decennium geleden
  • LaDispute

    heb het net nog een keer gelezen. Weer tranen in mijn ogen.

    Don't do this again please

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • LaDispute

    Ik zit hier bijna te huilen.... by far het mooiste en ergste hoofdstuk dat ik ooit heb gelezen.

    I love you 2 girl
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    Ik vond dit echt heel goed beschreven.
    En ook één van de ergste zoals de persoon onder mij zegt. Het was alsof ik bloed in mijn mond proefde bij het lezen van dat...
    Maar respect dat je dit allemaal in detail heb geschreven én met ons wilt delen. WOW.
    Ily xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen