Foto bij Snow...

demigods echt goed dat hoofdstuk hoor!!!

// Alexa Petrovsky \\

ik word wakker... en blaas wat adem uit.. de ijskristallen staan op knappen op het raam.. ''jezus wat is het koud!'' mijn eigen huid was al blank geworden van de kou.. ik besluit om snel te gaan douchen en dan om te gaan kleden.. ik pak mijn outfit en besluit het simpel te houden.. '' eens kijken.. grijze broek... zwarte uggs.. een zwart shirt.. zwart jasje.. en een zwart met grijze sjaal.. lekker duister Alexa... maar okee'' ik was me snel en kleed me om veel make up is niet nodig want mijn huid is altijd wit en egaal in de winter daar is niets tegen te doen.. dus dan maar alleen mascara en wat eyeliner.. ik kan er gewoon niks aan doen dat ik zo gesteld ben op mijn uiterlijk.. ik doe mijn oordopjes in mijn oren en zet muziek op en loop de gang op..
ik loop wat door een paar gangen en zie 2 voorbij gangers een meisje en een jongen.. ik schat ze zo mijn leeftijd.. of iets ouder... het meisje ziet er vriendelijk uit en knikt naar me.. ik loop wat door en kom bij de glazen koepel ''het sneeuwt!!!'' roep ik iets te hard.. ik kijk om me heen, maar slechts een kat had mij gehoord, ik loop naar de tuin deur en stap naar buiten.. de tuin is ongelofelijk groot! een voetbal veld is daar niks bij! '' ik kan mijn ogen niet geloven '' t sneeuw heeft de stenen bankjes, de bomen en het gras al bedekt met een dikke laag sneeuw.. iedere stap die ik zet kraakt.. ''geweldig mooi is het hier...'' er staan beelden uit het oude Griekenland .. een fontein met bevroren water uit de spuitgaten... het is net alsof de wereld stilstond.. en was bevroren in een koude maar lieflijke sfeer.. ik haal een beetje sneeuw weg bij de rand van de fontein en ga zitten.. wat kan ik genieten van dit uitzicht...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen