Foto bij Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 23

Dit had je liever niet geweten. “Owh oke, maar ik zie je toch nog voor ik terug vertrek morgen?”. “Ja tuurlijk”, ze lacht naar jou.

Jouw pov…
Wanneer iedereen weg is, draai je je om naar Cristiano “Echt bedankt voor alles” en je geeft hem een zoen . Hij lacht “ Dat is heel graag gedaan, maar je heb mijn cadeau nog niet gehad”, hij loopt naar binnen. Jij mag al op de bank zitten en je wacht tot Cristiano terugkomt. Plots zie je een doosje voor je ogen. Je draait j om en ziet Cristiano met een grijns staan. “Maak het maar open”, hij geeft het doosje aan jou en gaat langs je zitten. Wanneer je het open hebt zie je er een sleutel inzitten, je kijkt hem verbaasd aan. “Zou je bij mij willen intrekken?”. Je verschiet wel van de vraag, maar je voelt je wel gelukkig. “Ja…ja heel graag!”. Cristiano grijnst en geeft jou een zoen en pakt je vast. Je laat hem niet veel later weer los. “Maar, wat gaat mijn moeder hiervan zeggen, ze gaat dit nooit goed vinden”, je kijkt met je hoofd naar beneden. Hij neemt je kin vast, “Tuurlijk wel, ik heb het er al met haar over gehad, ik moet toegeven, eerst was ze er totaal tegen, maar heb haar weten om te praten,nu vind ze het wel oke”. Je was zo blij om dit te horen, je houd zoveel van hem en nu kan je elke dag bij hem zijn. “Je bent geweldig”, je geeft hem weer een zoen. Jullie geven elkaar zoenen dat leid tot een tongzoen.
Hij tilt jou op en loopt met jou naar boven toe, terwijl jullie nog steeds aan het zoenen zijn. Wanneer jullie in zijn slaapkamer zijn legt hij jou neer op bed . Hij komt bovenop jou en begint jou weer te zoenen, hij gaat onder je t-shirt. Plots stopt hij met zoenen en kijkt jou vragend aan, je lacht naar hem en pakt zijn gezicht vast en begint hem weer te zoenen. Hiermee weet hij genoeg en zoent jou ook terug. Jij trekt zijn t-shirt uit en ziet zijn mooie gespierde bruine sixpack. Cristiano ziet het en hij lacht. Hij zoent je weer en niet veel later zijn al jullie kledingstukken uit. Wanneer hij een condoom pakt, weet je dat de ‘grote stap’ gaat komen en je wordt een beetje zenuwachtig. Cristiano merkt het en geeft jou geruststellend een kus op je voorhoofd.

Reageer (1)

  • AndyS

    ik heb zo medelijden met fer hè. ik ga nu snel verder lezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen