Things will never be the same again... { Cristiano Ronaldo and Fernando Torres } --> 22
Je besluipt Fernando langs achter. Boe! Hij draait zich geschrokken om, je kan je lach niet inhouden wanneer je zijn gezicht ziet. Jullie praten nog gezellig bij en hebben veel lol, je stelt het steeds uit om met hem erover te praten. Je weet nog goed hoe hij de vorige keer reageerde en je weet ook zijn mening erover, maar je weet ook wel dat je het hem vanavond nog moet vertellen. Maar Fernando kent jou natuurlijk al lang en heeft door dat je ergens mee zit. “Is er iets?”. Je weet dat je het beter nu kan zeggen, ander zou je nu tegen hem liegen. “Nou uhm… najah…zou je…me niet meer Darling willen noemen, dat gaat in deze situatie niet meer”.
Fernando’s pov…
Je kijkt haar aan, je merkt dat ze veel moeite heeft moeten doen om dit aan je te vragen. “Uhm oke… als jij dit graag wil”. “Maar ik heb je nog altijd even graag hoor” en ze geeft jou een knuffel. Je kijkt voor je uit en ziet Ronaldo kijken, je weet zeker dat hij hier mee te maken heeft. “Owhja ik moet je nog mijn cadeau geven”, zeg je wanneer ze jou loslaat. Ze opent het doosje en kijkt er verwondert naar “Owh die is mooi!”. “Zal ik ze om je doen?”. “Ja!”. Wanneer je de armband rond haar arm hebt gedaan kijk je haar weer aan. “Al die hangertjes hebben een betekenis, dat chinees teken, wilt vriendschap zeggen, die dolfijn omdat het je lievelingsdier is, 9 omdat je het van mij gekregen hebt en nog de eerste letters van je naam en je familienaam en het hartje, omdat ik veel om je geef”. “Owh is héél lief van jou” en ze omhelst je nog eens. “Als je wilt neem ik je straks mee naar huis, ik moet toch die kant op”. “Owh…uhm… dat is lief van jou, maar ik blijf hier”. Dit had je liever niet geweten. “Owh oke, maar ik zie je toch nog voor ik terug vertrek morgen?”. “Ja tuurlijk”, ze lacht naar jou.
Reageer (1)
lieve Fer(flower)
1 decennium geledenheel snel verder!
xxx