jej nieuw hs, en demigods here you are hha!! Ik heb van jou ook maar een danseres gemaakt xx

Nog enkele dagen en het is Valentijnsdag! Vandaag kun je rozen kopen en op Valentijn worden die dan uitgedeeld. Ik koop een roos voor Rein. Britney één voor Nils. Daarna gaan we met z'n allen buiten zitten.
"Volgende maand is Daan jarig", merkt Alexandra vrolijk op.
Owen knikt "Dat wil zeggen nog een maand, niet vandaag"
Alexandra steekt haar tong uit.
"Het is lief dat je eraan dacht, anders was ik het zelf vergeten", verdedigt Daan zijn vriendin.
Rein schiet in de lach "Daan die zijn eigen verjaardag vergeet!! Dat wil ik nog wel eens meemaken!!"
Daan haalt z'n schouders op, om zich een houding te geven
"Rein die zijn eigen verjaardag vergeet, DAT is pas ondenkbaar!!", merkt Alessandro op.
Rein kijkt gespeeld boos "En waarom denk jij dat?"
"Dat denk ik niet, dat weet ik", verbetert Alessandro Rein. Rein trekt een gezicht. Mylène en Rosanne schieten in de lach, die twee zijn echt weer supergoede vriendinnen. Rosanne had er eerst wat tijd voor nodig, maar nu is alles weer goed. De pauze is alweer voorbij. Binnen. Deur lokaal open. Lokaal binnen. Maarrrr waar is mevr Van Der Meij? We hebben magie van haar, maar ze is niet in het magielokaal! Waar is ze dan?
"Weet jij waar mevrouw is?", vraag ik aan Fem.
"Er gaan roddels dat er 5 nieuwe leerlingen in ons klas komen, en dat Kim-Lian ze gaan halen is"
Ik ben verdonderd! 5!! Dat is wel heel veel. Opeens komt Kim-Lian binnen met een jongen en een meisje. Hoezo 5? Roddels, he....
"Dit zijn Leslie en Inge. Ze zijn nieuwe leerlingen hier op school en ze komen bij jullie in de klas."
"Waar zijn de andere drie gebleven?", vraagt Alessandro.
"Hoezo andere drie? Er zijn maar twee nieuwe leerlingen, hoor", sust Kim-Lian.
"Zijn roddels dan nooit waar?", zucht Roan, waardoor we allemaal moeten lachen.
De twee nieuwelingen stellen zich voor: Inge heeft licht als kracht, waardoor Leslie dat ook heeft. Inge danst en heeft al enkele wedstrijden gewonnen, net als Leslie. Ze lijken me allebei erg aardig!! We doen enkele oefeningen voor magie en ik let wat op Leslie en Inge om meer over hen te weten te komen. Ze zijn ect goed. Zelfs Lynn lijkt even onder de indruk. Hoe vreemd dat ook klinkt. Het komt ook door hun soepele bewegingen. En dat zal dan weer van al dat dansen komen.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaah super

    6 jaar geleden
  • UrWishhx

    Snel verder ! xx

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    yeaah ik kom er in voor!!
    trouwens super leuk!! xx

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    SNel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen