Mijn ogen worden groot als ik lees dat Bryan, waar ik een paar jaar geleden zo verliefd op was, nu verliefd op mij is. Ik lees het steeds opnieuw over tot ik het me heel goed realiseer en dan nog verbaasder word. Serieus? Is dit een grapje? Is hij echt verliefd op me?!
Ik zucht een keer. Ik heb alleen niet meer hetzelfde gevoel voor hem...
Ik begin stiekem ook te blozen als Alicia vraagt of ik al een leuke jongen heb gespot. Mason is zo knap... Zijn warrige donkerblonde haar dat een beetje scheef langs zijn voorhoofd hangt. Zijn lieve maar ook duistere glimlach. Zijn verzorgde uiterlijk. Heeft een goede kledingstijl. En het allermooiste... Zijn ogen.
Die heldere felle paarse ogen die je mysterieus aanstaren.
Ik zucht nog even en stuur dan een bericht terug.

Heee! Ik mis jou ook zo erg)':
O my god...! Serieus? De hele tijd heb ik niks doorgehad! Wat vreemd... Ik dacht echt dat hij me nooit zal zien staan. Maar ik voel niks meer voor hem. Vroeger was hij de grote liefde voor me! Ik was echt zo verliefd op hem... Ik kan me alles nog herinneren. De hele avond dacht ik aan hem. En ik keek altijd op Twitter of Facebook naar zijn statussen en vooral naar zijn berichten. Ook keek ik de hele tijd naar zijn relatie-single status.
Hij is wel lief maar ik voel niks anders meer voor hem.
Het is hier heel gezellig! Het winkelcentrum is geweldig! De H&M is er ook! En de NewYorker... Eigenlijk zijn bijna al mijn lievelingswinkels er te vinden! In deze buurt zijn veel lieve mensen.
Alleen moet ik nog wel wennen aan mijn huis... Mijn kamer is nog een beetje kaal namelijk xD.
Maar uh... Terwijl ik deze W'hap naar je stuur krijg ik een paar koude maar ook fijne kriebels in mijn buik. Ik heb een jongen ontmoet! Hij is wel erg mysterieus... En daar hou ik wel van;p Hij heet Mason. Klinkt niet Nederlands. Hij vertelde dat hij half Amerikaans is...!
Hij heeft een duistere maar ook lieve glimlach die je rillingen geeft en zijn uiterlijk... Gespierd! Gewoon knap...
Misschien kunnen we over twee weken logeren? Van vrijdag tot zondag?
Ik hou SUPER veel van je meid! BFF for evahh!
Koeziess Taylorr<3


Ik verstuur het berichtje en doe mijn mobiel in mijn zak. Even kijk ik door het raam maar er is geen mens te bekennen. Ik loop naar de keuken, doe de koelkast deur open en haal er een fles cola uit. Ik pak een glas en schenk het is het glas. Ik ga op de bank zitten, haal een blad te voorschijn en begin het te lezen. Ik hoor het geluid van een auto voor thuis. Als ik opnieuw door het raam kijk zie ik mijn moeder uit de auto stappen. Mijn blik staat meteen verbaast en ik laat bijna mijn glas uit mijn handen vallen. Heb ik echt niet in de gaten gehad dat mijn moeder niet thuis was? Natuurlijk was de deur op slot en dacht ik dat mijn moeder ging douchen of zo. Want dat doet ze altijd als ze alleen thuis is.
Dan besef ik dat ik de hele tijd alleen thuis ben geweest terwijl er gewoon ineens een onbekende voor de deur zou kunnen staan. Ik ken de buurt nog niet heel goed en ik ben hier nog maar ongeveer een week. Vanbinnen voel ik een vlaag woede door me heen gaan.
Waarom laat ze me zomaar alleen thuis? Mijn moeder komt de woonkamer in lopen en lacht naar me. Ik zeg een tijd niks tegen haar.
'Mam waarom liet je me alleen thuis? We wonen hier nog geen twee weken en je laat me nu al alleen. Ik ken hier bijna niemand in de buurt!'
'Meisje, er zijn hier zo veel lieve mensen, en je bent al zeventien! Ik dacht dat je het geen probleem vond om even alleen thuis te zijn,' zegt ze. 'Het spijt me, lieverd! Ik dacht dat je het wel aan kon. Maar ik wacht tot je wat langer op school zit en jij deze buurt ook beter kent.' Ze knipoogt naar me.
'Oké, het geeft niet...' mompel ik.

Het is nog vroeg maar ik ga al naar bed. Ik ben erg moe.Ik doe mijn pyjama aan en kruip mijn bed in. Ik val al snel in slaap.Die nacht droom ik weer over zijn mooie heldere en felle paarse ogen…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen