Foto bij 3 Nina

dat moet dus zo'n beetje Nina zijn. heel erg sorry dat ik zo lang niet heb geschreven!!

*ik had geen tijd
*zit nogal in de stress door huiswerk en SO's en toetsen
*had geen inspirate

HEEL ERG SORRY SKATEPOEPJESSSSSSSSSSSS
om het goed te maken ga ik proberen nog een hoofdstukje te schrijven en te activeren
LUFJOEALL EN VERKRACHT DIE KUDO KNOP MAARRRRRRRR (Ik zal de politie niet bellen)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Nadinexvdl

    Whaaa! Sorry dat ik nu pas reageer maar ben ziek en heb veel huiswerk. Geen goeie combi! Goed stukje en Niall moet niet zo chaggie zijn. Ik bedoel niemand doet toch irri? Ach misschien ook wel. Of niet. Of wel.
    xx

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    o nee toch niet woow stalkertje dat ik ben xD

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    reactie heeft gefaalt maar ja...

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    SORRY DAT IK NIET METEEN REAGEERDE MAAR IK WAS EEN ANDERE STORY AAN HET LEZEN EN DAARNA LAS IK HET EN TOEN MOEST IK DOUCHEN, HEB JIJ HET OOK DAT JE NIET WIL DOUCHEN MAAR ALS JE BEZIG BENT DAT JE DAN JE HELE LEVEN ER ONDER WIL BLIJVEN STAAN??
    sorryy voor de capsLockk

    Alsje schatt!!
    je tovert echt meteen een lach op mijn gezicht als ik zie dat je zo blij was met mijn reactie, ik doe het graag! Nu je stukje lezen, ik ging even kijken of er al iemand had gereageerd xD
    OEHHH SPANNEND DITT!!!!:Y)
    Whaha zou jij ook zo hyper zijn als je ontvoerd werd??
    Ik misschien als ik mijn pilletjes vergeten was xD
    ff quoten hoarrr....
    sorry ik ben nu ook hyper dus je kan weer lachen DIT IS GEEN EIGENDUNK HOOR KUCH KUCH

    Alexis en ik schieten gelijk omhoog en proberen van het bed af te komen wat voor mij mislukt. Ik wil zo snel dat mijn benen niet meewerken en ik van het bed af val. Ik hoor Alexis keihard lachen en een jongensstem. 'GODVERDOMME, WAT DOEN JULLIE ALLEMAAL?!? SCHIET OP!!'

    Noa is echt geen klungel hoor kuch kuch, dat Alexis zo kan lachen als Nialler zo boos is! Al zou het voor mij denk ik ook no problem zijn ;)


    De deur schiet los en ik val op de grond. Alweer. Alexis valt van het lachen naast me. Ik kijk omhoog en zie daar een blonde jongen staan. Naast een meisje. Wacht..... Ik ken haar.........

    Ze heeft haar dag denk ik even niet xD maar Ni moet niet zo chagie doen!!
    Anders stuur ik het boze unicorn smiley leger op hem af en dat wil hij niet want dan word nando's vermoord!!
    *Zoekt naar boze unicorn smiley* Gotver ik kan hem niet vinden!!!

    Maar wie is dat meisje???? Ff research doen hoor!!!!!!
    ooo dat is Evaaa en Eva's hebben altijd swaggies neee grapje ik weet het niet...

    ik ben druk aan het (typing) woow dat was nodige info voor jou he

    Moet jij nu ook aan unicorns, donuts en het voorstukje van Best Song Ever denken?
    Jaa nu wel xD
    maar ik ga even een klikwoord maken van unicorns oke!!

    UNICORN POWERRRR!!
    nu moet ik denken aan danoontje powerrrrrrrrr
    Ken je die reclame???
    Ik wel hahahah nee toch niet, iedereen zegt dat dus eva dat was niet correct..

    Valt er nog wat te quoten?? zo niet ga ik naar je nieuwe hoofdstukjeeee

    ff kijken:

    Alexis ratelt aan 1 stuk door. Ze mag dan wel mijn beste vriendin zijn, naast Eva dan, soms is ze echt irritant. Maarja, dat is Alexis, ik weet dat ik ook heel erg irritant kan zijn.


    FIRST THIS

    voor een rustig meisje is Alexis wel erg hyper


    SECOND THIS

    Wat ik dus niet snap is dat Alexis eerst heel druk is en dat ze vaak iritant is (door drukte denk ik)
    en dan staat er dat ze een rustig meisje is maar nu heel hyper; wat is er dan iritant aan haar?
    Ik snap deze gedeeltes niet helemaal, kun je me verduidelijking geven?

    WEET JE WAT MIJN LIEVELINGS DUITSE WOORD IS??? ZWIEBELLLLLL ZWIEBELS HEBBEN ULTRASWAG NOG MEER DAN UNICORNS o__0 en geloof me UNICORNS HEBBEN HEEEEEL VEEL SWAGGIESSS

    xxx
    Evaaaahaaaaa

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen