Foto bij Chapter 25

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Dahlias

    Vorige reactie: DONUTS OMFG
    (i have this strange obsession for donuts)

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    Niemand weet dit behalve Louis en Simon. Maar ik weet dat ik dit haar móet vertellen. Ik wil dat ze het weet. Ik vertrouw haar.


    Aaawhh wat schattig dat hij het dan wel aan haar verteld, ik bedoel ze is ook maar een danseres ten slotte, haha..

    Ik ben een klootzak, ik ben niet perfect zoals meisjes denken.' zeg ik zacht terwijl de tranen nu over mijn wangen stromen.


    POOR HAZZAAAHHH!!
    Maar eigenlijk is het wel goed zo, hij heeft wel heel gemeen gedaan tegen Scarlett... Maar ik vind toch stoer van Harry dat hij toegeeft dat hij echt een klootzak kan zijn, maar diep van binnen is hij een heeeeeeele lieve jongen!
    ik wou bijna karma zeggen maar daarvoor is zijn levensverhaal te zielig....

    Een ingewikkeld liefdesspel speelt zich af in onze monden. En het voelt écht als een liefdesspel. Niet zomaar een zoen, maar een bijzondere zoen, met een bijzondere jongen.


    Gewoon super cutee (H)
    o jeeej mijn toetsenbord doet weer normaal dus ik kan weer::: ;) ;) ;) ;) ;) ;) wist je al dat ik een passie voor knipoog smileys had??
    Vandaag op school was ik echt heeeeel hyper, mensen gingen tape op mijn mond plakken omdat ze wilden dat ik niet ging praten en iemand ging meten hoelang ik stil kon blijven zitten zonder geluid te maken en dat was maar liefst 15 seconden!! pffftt veel heaa??!!
    Dacht ik ook maar hou jij ook zo van chocolademelk met slagroom?? EN PEPERNOTEEEEENNNN
    OF APPELFLAPPEN OF APFELSTUDEL OFFFFFF (woow ik typ als ik nadenk xD) DONUTSSSSS!! NU HEB IK DAAR ZOO ZIN IN TERWIJL MIJN PEPERNOTEN OP ZIJN..................

    HIER HEB JE GRATIS CHOCOLADEMELK MET SLAGROOM!!

    EN HIER JE PEPERNOTEN ALLEEN DAN x50 HAHA

    EN HIER JE LEKKERE DONUT MET CHOCOLADEGLAZUIUR!!!

    HAP HAP HAP
    ok weird maar weet je bij ons ging gwn YOLO een jongen in de klas zitten, gewoon uit een andere klas en hij helemaal aandacht vragen en die man werd helemaal boos maar kan geen orde houden dus iedereen moest heel hard lachen en toen werd een andere jongen uit gestuurd, toen hij weer binnen kwam zei hij:''To be, or not to be'' heel dramatisch en toen werd hij er weer uitgestuurd LOL hahaha
    nou ja....
    KEEP ON WRITIN'

    XXXXXXXX EVAAAAAAAAHAAAA

    1 decennium geleden
  • Camouflage

    En toen kwam Evi spontaan binnen springen..
    Ik mag dat wijf nog minder dan dat ik Patrick mag.
    Begrijp me niet verkeerd, Patrick is oké, maar het feit dat hij mijn beste vriend Spongebob afpakt en niet bij de Krokante Krab werkt, bezorgd me woedeaanvallen..
    Scarlett moet echt in zien dat ze Harry ergens wel leuk vindt (:
    Ga snel verder!! x

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Subdivisions

    Nahwe cuute x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen