Foto bij 01

Nieuwe story, ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Josie Johnson

De straten in Londen waren al verlicht door de lantarenpalen en als nog was het enorm druk. Ik liep met mijn oortjes in richting de dansstudio waar ik net als elke andere avond weer ging repeteren. Niet oplettend en naar mijn telefoon starend liep ik voor me uit tot ik ineens een bons tegen mijn schouder voel. Ik keek op 'Im so sorry sir, are you alright?' Voor me stond een al oudere man die me beleefd aankijkt 'Yes, are you?' 'Yes, I am!' glimlachte ik terug. 'Im sorry but Im in a hurry. Sorry again sir!' 'Its alright, have a great evening.' Ik gaf de man nog een hoofdknik en vervolgde mijn wandeling naar de dansstudio waar ik ging repeteren voor de komende tour van Usher.
'Josie! There you are.' riep mijn beste vriendin terwijl ze naar me toe kwam rennen 'I was so worried!' Ik moest lachen gaf haar een knuffel 'It is nice to see you to Naomi.' Ik ging naar de kleedkamer om me om te kleden en om vervolgens te dansen, het gene wat ik het liefste doe in mijn leven.
'Alright guys, after tonight you have a little time off.' 'How many days is little?' vroeg ik aan de choreograaf. 'A week.' Ik keek Naomi aan en we kregen allebei al een glimlach van hier tot gunter op ons gezicht. 'lets do this!'
'And one, two, three, four, Naomi you have to give more power.' 'Greg, doing great!' Zo had de choreograaf steeds wat te zeggen tot dat de tijd er op zat en we eindelijk naar de kleedkamer konden om ons om te kleden. 'Dont get me wrong, I love my job but Im glad we have a break now.' zei ik hijgend tegen Naomi. 'Yeah me to, what are we going to do this week?' Ik keek Naomi aan met een geheimzinnige glimlach 'Oh no, not that face!' 'What would you say if we are going on a nice holliday to spain?' Ik sloeg een arm om Naomi heen en ook zij kreeg nu een glimlach op haar gezicht en samen begonnen we te lachen, god wat hou ik van die meid.
Die avond nog zat ik op de bank van mijn appartementje in het centrum van Londen te kijken naar eventuele last minute vakanties naar Spanje. Ik nam nog een slok van mijn warme chocomelk en belde Naomi op 'Vertel me dat je iets gevonden heb.' Zei ze direct toen ze de telefoon op nam. 'Ja natuurlijk heb ik wat gevonden, Het licht op Tenerife en het is een rustig dorp, maar als je uit wilt gaan kan dat ook.' 'Klinkt geweldig. Ik vertrouw op jou!' We bespraken nog een paar kleine dingetjes en daarna had ik gelijk de reis geboekt. Morgen om Half 7 in de ochtend zouden we gaan vertrekken naar een heerlijk warme week op Tenerife.
Ik liep naar mijn slaap kamer waar ik een grote koffer van mijn kast af trok en die helemaal vol lade met dingen die ik nodig had, naja nodig had? De helft ga ik waarschijnlijk niet eens gebruiken. Nadat ik mijn koffer ingepakt had en al, haalde ik mijn make up nog van mijn gezicht en maakt me klaar voor bed.

Niet wetend dat dit één van de mooiste weken van mijn leven zou worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen