Foto bij Brooke Anderson

xx Demigods

II Brooke Anderson ||

"hee Brooke!" roept Jai door de gang naar zaal 10. "Jai!!" roep ik vrolijk en vlieg Jai in de armen. "hee, hoe was het gezin??" "vreselijk! ze waren super netjes en ik mocht niks!" zeg ik en we lopen richting mijn kamer, nummer 4. "das kut! maar gelukkig voor mij vind je het een stom gezin." zegt Jai en ik schiet in de lach. "ja voor jou wel, eigenlijk voor mij ook hoor. ik zou je niet kunnen missen." zeg ik en omhels Jai weer, hij is echt als een broer voor mij. "moet je je niet ff melden ofzo?" vraagt Jai lachend. "oohw ja" zeg ik en loop richting de desk. "hee Roy, ik kom me melden." zeg ik tegen Roy, de man die achter de desk zit. "voornaam, achternaam, leeftijd en afkomst." "ik ben hier al super lang Roy" zeg ik verontwaardigd. "weet ik, maar moet het vragen Brooke" "okee, Brooke, Anderson, 19, Engels" zeg ik en loop weg. "waar zijn Anna en Ryan??" vraag ik aan Jai als we richting mijn kamer lopen. "Ryan is naar een familie al denk ik niet dat hij het leuk vind. ze zagen er heel bekakt uit. en Anna is volgens mij dansen." zegt Jai en ik zet mijn koffers neer en plof naast Jai op mijn bed. mijn kamer is heel vrolijk, net zoals ik. ik heb twee jaar geleden mijn kamer zelf geschilderd, op één muur heb ik een strand met palmbomen en een zee geschilderd. op een andere muur een jungle en op weer een andere muur een zonsondergang. mijn muur waar me kast tegen aan staat en de deur opening is heb ik niet geverfd en is bruin. mijn bed is soort van een zee, mijn bureau en kast weer een jungle. kunnen jullie je het voorstellen?? als ik mijn raam uit kijk zie ik de tuin van het tehuis. "wat zullen we doen??" vraagt Jai. "Anna zoeken??" zeg ik en sta weer op, mijn koffers pak ik nog wel een keer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen