Foto bij Alexandra Petrovsky

De Start Van Een Nieuw Leven..

//Alexandra Petrovsky\\

''Alexandra Petrovsky'' werd er om geroepen door een eentonige mannen stem, ik stond op en liep naar de man toe die aan een eiken houten desk zat.
''jij bent hier zeker nieuw..'' ik knikte en nam de pen uit de handen van de man. ''je naam, achternaam, leeftijd, lengte en afkomst'' ik vulde het nauwkeurig in ' Alexandra.. Petrovsky.. 14 jaar.. 1,68.. Russisch' ik legde het papiertje op het desk en gaf de pen terug '' goed,'' zei de man ''je mag naar zaal 10 gaan hier is je sleutel en je kamer nummer is... even kijken... ah jah, 5 .. kamer nummer 5 succes ermee je bagage staat al klaar'' ik knikte en liep weg met de sleutel.. '' t is een merkwaardige man, maar goed'' aangekomen bij zaal nummer 10 deed ik haar eigen deur open (5) . het is een kleine knusse kamer met bruin beige tinten op de muur , het bed was maar gewoontjes zoals de Desk van de eentonige man die erachter zat.. de cremé lakens waren strak getrokken en het grote raam met de beige flanelle gordijnen stond open.. ik liep ernaar toe en bekeek de stad van Parijs.. vanaf dit punt van het tehuis kon ik nog net de eiffeltoren zien.. door de koude windvlaag gingen de ramen met een klap dicht, ik schrok en maakte een sprongetje. Uiteindelijk besloot ik maar haar koffers uit te pakken en maar te gaan slapen, het was tenslotte al laat.. klaar met uitgepakt besloot ik de haart aan te steken en lekker in bed te kruipen...





*hopelijk deed ik t goed?*

Reageer (3)

  • tamara12455

    love it

    1 decennium geleden
  • Aphr0dite

    tuurlijk mag je mee schrijven!!!

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    je doet het super!
    mag ik mee schrijven?
    lijkt me namelijk een leuk verhaal! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen