Chapter 14
'I-' Verder kwam ik niet en ik leek meer en meer geobsedeerd door zijn lichaam. Ik weet dat ik iets moet doen, mijn badjas dicht trekken, mijn ogen van zijn borst afhalen, maar ik lijk alleen maar het tegenovergestelde te kunnen doen. Je kent hem nog maar net, je kent hem eigenlijk helemaal niet... maar nog nooit heeft iemand me zo laten voelen als dat ik me bij hem voel. Die paar centimeter die tussen ons in zit, die koude luchtstroom die uit de openstaande deur van de douchecabine zich een weg naar binnen baant zorgen er allemaal voor dat ik dichter bij hem wil staan. De doorweekte en natte badjas helpt ook niet bepaald mee en het feit dat ik bijna tegen de koude muur sta in plaats van onder de warme waterstralen zorgen dat ik deed wat ik deed. Ik zette een stap in zijn richting, liet mijn hand op zijn borst vallen en volgde de contouren van zijn tatoeages. 'Why two birds?'
'This one is me and this one is you.'
Ik keek hem aan en knikte mijn hoofd terwijl ik mijn hand verder liet dwalen over zijn lichaam. Een aantal lokken die over zijn gezicht waren gevallen door het gewicht van het water duwde ik terug naar achteren waarna ik me alleen nog maar op zijn mond kon concentreren.
Een seconde later lagen zijn lippen verlangend op de mijne en voelde ik zijn handen over mijn heupen gaan. Ik liet mijn handen door zijn haar gaan en trok hem dichter naar me toe. Ik wilde hem helemaal tegen me aan voelen en hij trok mij nog dichter tegen zich aan, tot we allebei los moesten laten om wat meer adem te krijgen in de beslagen douchecabine. Speelse kusjes en bijtjes liet ik van zijn kaak naar zijn nek gaan en ik hoorde zijn ademhaling versnellen. 'Amelia, for both of us - I can't believe I'm saying this - we need to stop.' Ik keek op in zijn ogen en ik zag hoe moeilijk het had met zijn uitgesproken woorden. Misschien moet ik hem wel dankbaar zijn om dat te doen waar ik de kracht niet meer voor leek te hebben. Met een klein glimlachje knikte ik en gaf hem nog een kus op zijn mond. 'But I still need to shower anyways.'
In plaats van dat Harry de douche uit stapte, pakte hij de fles met shampoo en spoot wat shampoo in zijn hand om het vervolgens door mijn haar te laten gaan. Snel sluit ik mijn ogen om niet een schuimend deeltje de kans te geven in mijn ogen te glijden. De masserende werken van Harry's handen op mijn hoofd laten me bijna in slaap vallen en als Harry er niet was om me aan vast te houden, dan lag ik nu midden in de douche op de grond te slapen. Zijn handen verlaten mijn hoofd, maar nog steeds is mijn haar niet uitgespoeld. Ik hoor wat gerommel, maar als ik even later Harry's handen over mijn lichaam voel gaan weet ik dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren. Op het moment dat hij mijn badjas uit wil doen, had ik hem bijna strakker om me heen willen trekken. 'Relax Ames.'
Even later valt de loodzware badjas van mijn schouders af en weet ik dat ik geheel naakt ben, maar vreemd genoeg schaam ik me totaal niet. Zijn lippen lieten een spoor achter die begon in mijn nek en eindigde op mijn mond.
'You're beautiful and absolutely perfect to me.' Zijn woorden laten het rood naar mijn wangen stijgen en zodra zijn handen met het doucheschuim mijn lichaam over glijden heb ik hem nodig om te blijven staan. Elk plekje dat hij aanraakt laat een heerlijk brandend gevoel achter.
'Since when do you have a tattoo?'
Snel draai ik me om zodat hij ze niet kan zien, maar ik weet dat het te laat was. 'You love birds as well, as you have one on your back.'
'Don't tell anyone about my tattoos.'
'Tattoos? I only saw one.'
Snel ga ik de douchekop onder staan en spoel mijn haren uit, waarna ik mijn ogen open en Harry aankijk. Met een onzeker gevoel draai ik me om en hou mijn haar boven mijn hoofd vast. 'And a small clover. I never thought you were the type of girl for tattoos?'
'I only have two small ones, but please don't tell anyone. Only Destiny knows, but my parents will freak out.' Lachend kijkt hij mij aan.
'The last thing I'm thinking about right now, is telling your parents you have tattoos... believe me.'
'Now you're covered in a shirt and jeans of me, I finally dare to kiss you again.' Nog voor ik iets kan zeggen kust hij me en met een lach kus ik hem terug.
'Now you're covered in a bath robe I finally dare to look at you again. Come on, I'm hungry, let's get some breakfast.'
Reageer (5)
geweldig hoofdstuk
1 decennium geledenaaawh, dit is zo lief!
1 decennium geledenAwwwwe, Mandyhy, ga verder, I love it.
1 decennium geledenCute n_n
1 decennium geledenGa snel verder xx
awh cute!
1 decennium geleden