ok hier is het dus xx Silke pov

Ik sta samen met Britney voor haar deur, ongeduldig te wachten tot we voor de wedstrijd worden opgehaald. Wat duurt wachten laaaaang!! Opeens zien we een limo de straat in rijden.
"Nee, nee, dit kan niet voor ons zijn...", zegt Britney.
Maar de limo stopt wel voor ons neus en we kijken elkaar gillend aan.
Er stapt een man uit, die ik herken als William van de Futures Presidents, hij helpt ons met onze koffers. Galant doet hij ook de deur van de limo voor ons open. We stappen in en ik kan het wel uitgillen wanneer ik MainStreet in de auto zie zitten. Naast Daan zit Gina, mijn twittervriendin. De andere meisjes zijn er blijkbaar nog niet.
"Hoi", zegt Owen droog, waardoor we allemaal beginnen lachen. Het ijs is gebroken. Britney en ik gaan zitten en beginnen onmiddellijk te praten. Ik zit gewoon naast Rein. Dit is zo onwerkelijk. Het voelt alsof ik droom.
"Heb jij hier ook zo'n zin in?", vraagt Rein. Hij is echt zo leuk als ik dacht.
Ik knik glimlachend.
"Weet je, Rein, ik had gedacht dat je drukker zou zijn", grijns ik.
Hij kijkt me aan. "Jullie zijn er nog maar net, ik moet nog op dreef komen"
Ik begin te lachen, en het voelt nu al vertrouwd. De limo stopt. Ik kijk uit het raam. Ik herken deze plaats als huis van Sabien.

Reageer (1)

  • ginadam

    Leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen