Ik zit in de les wiskunde en Femke zit drie plaatsen van me. Ik mis haar. Ik ga haar briefjes schrijven!

"HEY FEMKE, WIL JE HIER BIJ MIJ HEBBEN!!! HOU VAN JE, SCHAT. XXX REIN"

Ik geef het briefje door via Alex, Amber en Zara. Amber is een vervelende roddeltante. Ik wed dat ze het briefje niet doorgeeft maar tot mijn verbazing doet ze dat wel. Ik ben blij dat Femke het leest en knipoogt. Even later heb ik een briefje van haar:" HYE REINTJE, WIL JOU OOK BIJ MIJ HIER HEBBEN!!! IK MIS JE HEEL ERG, EEN DAG ZONDER REIN IS EEN DAG NIET GELEEFD!! I LOVE YOU VERY VERY MUTCH!!!! XJES FEMKE KALLER ;-)"

Ik lach. Ik hou zoveel van die lieflijke stijl van schrijven. Ik wil Fem nooit kwijt en ga er alles voor doen om haar bij me te houden.

'IK HOU VAN JE, FEMMIE. JE DOET ZO AARDIG!!!!! VANAVOND SAMEN HUISWERK MAKEN IN MIJN STUDEERKAMER??? ZIN IN... LOVE YOU 2!!! XXXXXXXXXXX JE REIN(TJE :-)))"

Ik geef het briefje aan Alex, die het aan Amber geeft. Oh nee, Amber leest het. Waarom doet ze dat nou? Dat is toch het privéleven van Femke en mij? Amber begint te roepen:' aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, zo schattig, Rein zegt dat hij van Femke houdt'

Ik bloos, de hele klas hoort dit nou en ik zie dat Femke ook bloost. Meneer Banner kijkt raar naar Femke en mij en neemt het briefje van Amber af. Hij leest het voor de hele klas voor. Hier en daar klinken 'aah' en 'ooh' geluiden. Meneer Banner smijt het papiertje in de prullenbak en ik kijk hem boos aan.

'Wil je nablijven, Van Duivenboden?? Dan kan je niet met Desmet daten in de studeerkamer', zegt meneer Banner. Hij heeft vast mijn boze blik gezien.

'Nee, ik wil niet nablijven', antwoord ik en ik kijk gauw de andere kant uit. Ik ben vast te brutaal! Maar gelukkig krijg ik geen commentaar! Verder met de les dan maar... Nee, dat kan niet, Femke zit in mijn gedachten en ze geraakt er niet meer uit! Ik lach naar haar en werp haar een kushandje toe. Zij doet hetzelfde. Meneer Banner heeft niks gezien. Hopelijk hebben we straks mevrouw Waterval, die is leuk!

Reageer (3)

  • lancyduif

    @xHeyImElsa ja... we hadden niet gezien dat het hier verkeerd stond ik zal het veranderen!

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    Je maakte er toch rein Kaller van? ;)

    1 decennium geleden
  • RealBritney1

    Wiskunde is saai

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen