In de klas (door Nils)
Ik zit in de les Nederlands en Britney zit voor me. Ze heeft een jaar overgeslagen vandaar... In onze school zitten er altijd twee jaren bij elkaar. Ik verveel me te pletter en bedenk dat ik Britney een briefje kan schrijven en doorgeven. Ik schrijf:" VIND JE NEDERLANDS OOK ZO SAAI? IK MIS JE... XXXXX JOUW NILS"
Ik stop haar het briefje toe en zie hoe ze het openvouwt. Onze leerkracht merkt niks. Al gauw krijg ik een antwoord:" MISS YOU 2! MEVR WATERVAL IS ZO SAAI!!! XX BRITNEY"
Ik glimlach maar ze kan dat niet zien want ze ziet met haar rug naar me, stomme klasindeling.
Ik antwoord haar:" LET OP! LOVE YOU XXXXXX NILS"
'Mevr Waterval, mag ik naast Britney komen zitten?'
Ik zie dat ze begint te blozen.
'Waarom, Käller?', vraagt de leerkracht.
'Omdat ze mijn meisje is, dat ik van haar hou en dat ik haar geen 2 minuten kan missen'
Mevrouw Waterval ziet er ontroerd uit.
'Natuurlijk, Käller', zegt ze.
Ik grijns, pak mijn spullen en ga naast Britney zitten. Ze neemt mijn hand vast waardoor ik niet kan schrijven maar dat vind ik niet erg. Liever haar hand dan schrijven. Ze legt haar hoofd op mijn schouder. Ik hou van haar zoals ze is. Ze is gewoon perfect!! Mevr Waterval kijkt even raar naar ons maar zegt niets. Ze is een toffe leerkracht!!!!
Reageer (1)
Nils mag niet meer schrijven.
1 decennium geleden