Foto bij Blauw

Groen is wolventaal

ik begroete de Blauwe vriendelijk,hoe kon het eigenlijk dat ik zo snel vrienden maakte? het zou vast door mijn eeuwige natuurkracht "vriendschap" komen.
"hoi!",begroette ze me
"eva,dus?"
"Ja"
"ik ben Elodie"
"dat hoorde ik"
ik besloot dat daden bij eva beter zouden werken dan woorden,ik vloog een salto en riep een blauwe draak op die precies op eva leek.het werkte,op eva's drakengezicht verscheen een glimlach.de Hallusinatie die ik had opgeroepen vervaagde,mijn energie raakte op dus ik liet de draak oplossen in de lucht.
TE LAAT!
zwarte vlekken verschemen voor mijn ogen,ik begon te hijgen en storte naar beneden.
wind suiste langs me heen.paniek.help!
"hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeelllllllllllllpppppppppppppppppppppppp!!"
De kreet verliet mijn keel als een huil.
ik opende mijn ogen en zag de grond veel te snel dichterbij komen.
"nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
die kreet kwam niet van mij,van wie dan wel?
maakt niet uit,het is zo toch voorbij.ik sloot mijn ogen en berijde me voor op de fatale klap...
maar die kwam niet.langzaam opende ik mijn ogen weer.ik zweefde een stukje boven de grond.
vanuit een bosje keken 2 amberen ogen naar me.

Reageer (4)

  • TheOpheliac

    : O me likes!

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    Verder ^^

    1 decennium geleden
  • Deathberry

    wow!
    wiewiewie?
    plz snel verder lieferd(H)

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    De twee amberkleurige ogen van Wolf!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen