Foto bij 50

Problemen met de laptop op kot.... spannend of ik het ga halen!!!!
Soo much going on

'Oké, dus richting het uhm... Noorden... nee wacht...', Denise zat rondjes te draaien.
'Kun je niet gewoon links of recht zeggen?'
Met een zucht maakte zij Falco duidelijk dat zij daar geen zin in had. Samen liepen ze verder in de richting die zij al op gingen.
'Vrouwen', mompelde Falco. Plots draaide Denise zich om. Haar hak boorde zich in zijn teen. Vervolgens liep zij weer stug verder.
'Sorry', fluisterde Falco erachteraan. Denises aandacht was echter bij heel andere zaken.
'Je weet dat zij jou proberen te vinden. Als je niet naar mij wilt luisteren breng ik je veilig naar huis waar je niks kan overkomen. Ik ben hier om een vriendin te helpen'
'Dus je leidt ons in de val en gaat-'
'Ik leid ons naar Romé. Als je stil blijft en goed luistert komt alles goed. Ben je soms bang? Niemand dwingt je!'
'Oké, oké, oké, ik snap het. Ik wil ook graag Romé vinden. Het is alleen... dit bos doet wat met jouw hersenen of niet?'
Daarin had hij wel gelijk. Denise kreeg het idee alsof zij al uren niet vooruit kwamen. Uitgeput liet zij zich vallen. De aarde onder haar rug trilde. Uit het niets zakte de omgeving naar beneden.
'Wat is dit?'
Falco klemde zich vast aan de rug van de groeiende heuvel. Wortels kwamen los en zand schoof over hem heen. Hoestend bleef hij vasthouden aan het gevaarte wat uit de aarde oprees. Een luide brul deed de bomen beven.
'Een snork!', gilde Denise; 'Het is een snork!'
Alleen al bij het horen van het woordje snork schoot Falco in paniek. 'Bedoel je dat dit gigantische ding...'
'... een grote snork is'
'Mother of all snorks', hijgde Falco terwijl hij zich op de rug hees. 'Hoe overleven wij dit monster?''
Alles leek van zijn plaats te komen. Het ding kwam in beweging. 'Hou je vast!'
De wind gierde door hun haren. Bomen schoten voorbij. Denise kneep haar ogen dicht. Toen zij ze opnieuw openden waren zij totaal ergens anders. Door het hevige schudden van het monster vielen Denise en Falco van de rug.
'Waar zijn wij?', vroeg Falco zich af terwijl hij de modder van zijn gezicht af schraapte.
Met een glimlach keek Denise op. Het enige wat zij kon zeggen was; 'Het is gelukt'
Falco keek haar stom aan. Wederom had hij geen idee waar zij het over had.

Reageer (1)

  • Liara

    Oeh, awesome, megasnork :Y)
    Ik hoop dat je het gaat halen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen