Battle 6.6
We rennen hard, te hard voor mij. Ik heb al een tijdje niets meer aan mijn conditie gedaan. Lisanne daarentegen.
Laten we het erop houden dat ik een mindere conditie heb.
En dus hou ik haar even aan en stel ik voor om even rustig te lopen. Waarna ze me verbluft aankijkt en weer gaat rennen. Ik haal even diep adem en een met haar mee.
Wanneer we bij de flat aankomen - ik helemaal buiten adem en een beetje bezweet, Lisanne gewoon normaal - zak ik op de grond.
'Opstaan jij!' beveelt Lisanne me. Ze grijpt mijn armen en trekt me omhoog. Na een diepe adem te hebben gehaald, sta ik op. 'Oke, let's go.'
Ik druk op de bel en wacht gespannen af. Ik bedenk me dat Jake en de rest helemaal niet weet waar ik ben geweest. Het waren maar twee dagen, maar wel duizend gemiste oproepen. Geen van die oproepen was van Jake en ergens doet dat me pijn.
De deur gaat niet open. Er is niets.
Ik bel nog een keer. Maar ook hier geen antwoord.
Ik hoor hoe Lisanne kort gromt en op de deur begint te bonzen.
'Doe open jij dronken ass! Of anders... Oh.' De deur sprong open. Maar er stond niemand achter.
'Waarom doet niemand de deur opslot in Amerika?' ik vroeg het aan mezelf, maar Lisanne antwoordde met een simpele, tis een gewoonte.
We stappen naar binnen. De sterke geur van alcohol en wasmiddel dringen mijn neus binnen.
'NEE GA WEG!' hoor ik vanuit de badkamer komen. Snel ren ik erheen. Het was Jake's stem. Of in ieder geval, het leek erop.
'IK WIL NIET IN BAD!'
'MAAR JE MOET, JE STINKT!'
'JE STINKT ZELF!'
'MINDER DAN JIJ!'
'JIJ STINKT NAAR POEDEL!'
'IK KAN ER NIETS AAN DOEN DAT MIJN HAAR KRULT, JIJ DRONKEN BLONDINE!'
'IK BEN NIE... oh, hey Demi.' zegt Jake lachend.
Met open mond en gespreide ogen staar ik naar het tafereel. Harry probeert Jake uit te kleden.
Harry draait zich geschrokken om. 'Ik kan het uitleggen.'
'Ik wist het.' mompel ik. 'Ik wist het!!' roep ik uit, gevolgd door een kort lachje.
'Wat is er?!' vraagt Lisanne die geschrokken naast me komt staan. Met grote ogen staart ze naar de jongens. (Jake staat overgins half naakt, eigenlijk alleen in zijn boxer. Zijn buik is om te dromen.)
'Wat gebeurd hier?' stamelt Lisanne.
Ik grijns. 'Harry is uit de kast gekomen.'
'NEE! Ik ben niet gay! Ik kan er uitleggen Jake was weg en ik moest hem zoeken en ik kwam hier en we wilden jou zoeken maar hij stonk heel erg dus wilde ik hem eerst in bad dumpen zodat jij niet zou schrikken van zijn verschrikkelijke geur!' hij haar diep adem, logisch, want hij had alles in één adem gezegd.
'Jij stinkt ook.' mompelt Jake tegen Harry. Harry werpt hem een boze blik en kijkt dan weer naar mij.
'Waar was je?'
Ik zucht diep. 'Daarom ben ik nu niet hier. Bobsle is gearresteerd.'
Reageer (3)
aah snel verderrr <3
1 decennium geledenI WANT MORE! I WANT MORE!
1 decennium geledenrealiseer je wel dat ik nu alleen voor jou verhaal hier op Q zit, ja....
X
snelverder<33
1 decennium geleden