Gevoelens
Chaos POV
Waar was je? Je voelde je alleen. Je had het koud. Je weet niet of het echt was; maar in de verte zag je een zwarte gedaante. 'Het' liep weg, en mompelde: Als schorpioenen elkaar niet uitstaan doden ze elkaar. Wat zou dat betekenen? Terwijl diezelfde woorden door je hoofd heen tolden kreeg je je ogen eindelijk zover om open te gaan. Je zag aliens; best wel veel. Grace kwam naar je toe gerend, knuffelde je en vertelde je dat ze zo bang was geweest. Iedereen lette nu op jou, en Grace natuurlijk. In de deur opening zag je Celia verschijnen. Ze aarzelde om naar binnen te gaan, maar deed het toch. Ze vroeg om een momentje alleen met jou te zijn. 'Sorry dat ik zo naar tegen je deed' zei Celia. 'Mijn ouders zijn niet gescheiden, maar mijn vader is vaak ver weg voor werk, waardoor mijn moeder, mijn zusje, mijn kitten en ik alleen overblijven. 'Ik train zoveel als ik maar kan, maar ik kan het beste alleen trainen, omdat ik naja. Celia stopte met praten. 'Onzeker ben over mijn voetbalstyle' fluisterde ze in je oor. Je snapte nu al veel, maar waarom ze zo tegen je te keer ging... Je vroeg het haar dus maar gewoon. Celia bloosde even en vertelde dat ze zich zorgen maakte over haar familie. Alleen trainen gaf haar een gevoel over hoe het ging op haar geboorteplaats (Hokkaido) en het voelde als of er een jongen genaamd Shawn meekeek hoe ze trainde. Je kreeg medelijden. Ze gasf erg veel om vrienden, familie en de rest van de omgeving! Opeens kwam 'Bellatrix' naar binnen gestormd. 'Gaat hij weer een beetje? Vroeg ze, nog voordat je antwoord kon geven vervolgde ze haar zin zet je maar schrap, want over precies drie weken mogen we scholen gaan vernietigen! Je zag dat Celia schrok. Je wist niet waarom, maar zelf vond je het niet erg; je had er eigenlijk zin in ook. Je sprong op uit je bed en gaf Bellatrix een high-five. Celia staarde naar haar schoenen. De baas riep. Je moest komen. Je zat helemaal alleen in een kamertje samen met je baas. 'Dus je bent wakker?' vroeg hij aardig. 'Ja', maar Celia doet vreemd. Je kon er niks aan doen. Het flapte er gewoon uit... De baas dacht even na, en zei dat ik weer kon gaan. Dat was een vreemd gesprek dacht je bij je zelrf. Met een brede grijns op je gezicht liep je door de gang. Je was weer beter, er was niks vreemd aan de hand; alleen maar dat je zin had in twee weken ná deze week. Welke schiool zou er worden verwoest, en door wie? Je liep door naar de kantine waar Yasmin al klaar stond om nog een toespraak te houden: 'Welkom allemaal, ik heb een mededeling' begon ze 'Morgen begint de competitie; wie als eerste een school mag vernietigen. 'Het werkt als volgt: alle team strijden tegen elkaar en uiteindelijk weten we wie er de sterksten zijn.' Luister altijd goed naar je aanvoerder want je kunt ook ingewisseld worden.' Opeens dacht je aan de gedaante. 'Als schorpioenen elkaar niet uitstaan doden ze elkaar.' Wat zou dat nou betekenen?!?!? 'Misschien mag iemand me niet en wil hij me uitschakelen...'. Nadenkent luisterde je naar Yasmin, die de competitie route uitlegde. Het enige wat je had onthouden was dat jullie tegen Dvalin's team Epsilon moesten spelen. Je berreide je er goed op voor; want het leek je een best sterk team. 'Blazing Pressure we gaan nu trainen' vertelde je jou team. Het werd een zware training, dat wist je gewoon. Iedereen deed zijn uiterste best, dat wist je gewoon. Ik wil dat iedereen in zijn alien vorm gaat trainen. Je zei het zonder er bij na te denken maar je stond er op; zelf wou je nu ook gewoon in je alien vorm willen rond lopen. Iedereen knikte en volgde jou bevelen op, omdat ze wisten wat hun anders te wachten stond. De meeste aliens uit Blazing Pressure waren bezig met nieuwe hittsatsu moves aanleren; Grace en jij deden jullie best ook. Grace begon; terwijl ze dribbelde veranderde de bal in een soort van kleine zon, maar jullie (Alleen Grace en jij) konden nog zien waar de bal heen ging, en waar hij was. Je bedacht je niet en probeerde ook maar iets: Je bleef staan, maar je voelde de energie door heel je lichaam. Je sprong hoog in de lucht en trapte met een dubbele schroef tegen de bal aan waardoor er om 'de zon' een ring verscheen en de bal van kleur veranderde. De bal lag in het doel. Je schrok. Grace rende gillend naar je toe en schreeuwde WE DEDEN HET! Blij antwoordde je JA, nu alleen nog een naam. Bedenkelijk staarde ze je aan. Dancing Sun?! 'Nee, we zijn aliens dus niet al te lief'. Saturnus, is dat goed? kwam Xera boven me uit. Ze knipoogde en trainde weer verder. Saturnus. Klinkt goed, vind je niet? Jazeker antwoordde je. Nog geen paar seconden later riep Faith dat ook haar het was gelukt om haar nieuwe hittsatsu te ontwikkelen: Fidelity.
Reageer (2)
snel verder!
1 decennium geledenMooie namen voor de hissatsu´s !
1 decennium geledenSnel verder!