Foto bij 36. Bye life

Kort stukje, omdat ik wil dat het volgende waarover ik begin in een nieuw hoofdstuk komt. Anders wordt dit te lang en het past ook helemaal niet hierbij.
Volgende hoofdstukje wordt lastig voor me, maar ik kan het. Ik voelde me toen ook echt goed, maar het roept gewoon zoveel moeilijke stukjes op.
Maar eerst dit kortere stukje :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • EvilDaughter

    mensen pesten om de ziekte die diegene heeft is erger dan schelden met kanker enzo...

    9 jaar geleden
  • Newa

    Mensen zijn hard voor elkaar, en dit bewijst het, en heb je nog steeds de zelfde arts? Want dan kun je misschien vragen of je naar een andere mag, omg ik ga nu het volgende hoofdstuk lezen, ik hoop dat het meevalt want anders wil ik zo graag via de computer naar jou toe kruipen dat wil ik nu al, maar ik ben bang strakjes nog meer.
    Super loves from IrisVirus, love, love, love, love, love, love. Ik ga een keertje een heel bericht met love typen voor je, nee met complimentjes, en die zet ik dan in de story, en de complimentjes die ik zo erg vind kloppen zet ik er gewoon vaker in.

    1 decennium geleden
  • Irusu

    Ocharme! Da's echt erg, wat een idiote tweedejaars...
    Sterkte!!

    1 decennium geleden
  • LaDispute

    Aahh nee dat is zoooo zielig voor je! *geeft die jongens een trap* dat voelt beter.

    Nee serieus, ik vind het nog steeds verschikkelijk voor je :( en ik hoop echt heel erg dat het beter gaat.

    Stay strong girl

    Xxxxx en een supergrote knuffel!

    1 decennium geleden
  • Sophietjuh99

    Ahw... Lieverd! Ik snap echt niet hoe mensen elkaar dingen aan kunnen doen! Echt waar... Ik heb er wel ervaring mee, maar dit is gewoon ziek! Als ik die jongens zou zien zou ik ze graag voor Arthillian vasthouden!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen