Hoofdstuk 1
ik ben een beetje een hele grote van van onze grote kleine POOH BEAR!!
en ik ga vanaf nu alleen maar quotes doen want ik ben er dol op... vooral van onze grote vriend hier boven!!
veel plezier!!
xx
p.s. lees de verhalen van Malikx ze is echt heel goed!!
en door haar ben ik begonnen met dit verhaal!! (okeyy niemand leest mijn verhaal maar alsnog...)
Ik loop het vliegveld af, en daar staat de taxi alvast te wachten.
De taxichauffeur helpt me met mijn koffers en brengt me naar mijn nieuwe appartement hier midden in Londen.
Het was altijd al een droom voor me om hier in Londen te wonen besides that is de kans dat ik hier verder kom met mijn carrière een stuk groter!
Maar ik moet nog veel leren, ik ga tenslotte niet voor niks naar de beroemdste muziek school van Londen…
Eigenlijk alleen maar omdat mijn moeder ongeveer 3 jaar geleden een wel erg goeie baan had gekregen, waar ze nogal wat aan verdiend…
De taxichauffeur houd de taxi deur voor me open zodat ik kan uitstappen als we er zijn, hij helpt me weer met mijn koffers.
“Dank u wel, hoeveel kost de rit?”
“Uw moeder heeft al betaald mevrouw.” Zegt de taxichauffeur met een vriendelijke lach op zijn gezicht.
Nog snel prop ik hem wat geld in zijn hand en zet een mooie glimlach op “Alstublieft meneer.”
“Heel erg bedankt mevrouw.” Zegt hij, nu echter met grote verbaasde ogen.
Ik loop naar binnen, en meteen door naar de balie voor mijn sleutel van mijn appartement.
146 seconden later gaan de liftdeuren open, ik loop de gang op naar de deur met het getal 100.
Het laatste appartementje in dit reuze gebouw, het valt me wel op dat dit een luxe appartementenblok is.
Ik had verwacht dat ik zo’n piep klein appartementje zoals je ook altijd ziet in van die films, dat de keuken en de woonkamer 1 kamer is en de badkamer 1 bij 1 meter.
Ik had dit tenslotte in mijn eentje betaald…
Maar als ik de deuren open is alles minder waar…
“Dus niet!” spookt er door mijn hoofd, mijn moeder had wel moeten mee betalen.
Reageer (2)
thanx babe xx
1 decennium geledenkei goed x
1 decennium geleden