Foto bij Hoofdstuk 6.

08:00:
Normaal had je echt moeite om op te staan, maar vandaag maakte het je niet uit, je moest tenslotte zorgen dat je er goed uitzag. Je ging eerst even snel douchen en daarna zou je je kleren, make-up en haar gaan doen. Al snel was je daarmee klaar en ging je verder met je ontbijt en daarna even de woonkamer opruimen. Je was wel zo slim geweest om je moeder op pad te sturen met haar vriendinnen en je zusje moest vandaag toch de hele dag volleyballen dus daar had je ook geen last van. Ongeveer 2 uur later ging de voordeurbel en liep je zenuwachtig naar de deur om open te doen. Daar stond je oog in oog met de manager van Tokio Hotel en het ergste was nog, je had het de vorige dag goed gezien..Bill en Tom waren ook mee. “Euhm..ik ben Melissa” zei je zenuwachtig en je gaf ze een hand. Ze gaven jou ook een hand en je had door dat Tom je aan het bekijken was en een stomp kreeg van Bill. Daarna liep je naar de huiskamer gevolgd door de manager en Bill en Tom. “Ik heb gister al heel veel dingen opgezocht. Ik heb de concertzalen gezocht en daarna ook nog alle lijsten met data gevraagd waarop ze nog geen concert hadden staan”. De manager knikte “we zaten zelf aan ‘Ahoy’ te denken, die zaal is best wel groot en het is goed bereikbaar”. Snel zocht je de lijst van Ahoy op en gaf hem aan de manager “die eerste is de lijst van 2009 en die andere van 2010”. “Nou dan willen wij wel op 14 december in 2009 en in 2010 op 14 februari”. Je knikte “zal ik even naar de zaal bellen om het door te geven?” vroeg je beleefd. “Ja, dan weten we het meteen zeker” zei hij lachend.
(J): “Hallo, ik had laatst om een paar lijsten gevraagd vanwege concerten van Tokio Hotel”.
(Z): “Ja, dat klopt. Heeft u al een keuze gemaakt?”.
(J): “Ja, ze wilden graag op 14 december in 2009, en op 14 februari in 2010”.
(Z): “Ik zal even kijken”…………… “ja, dat kan geregeld worden. Ze weten al een aantal dingen over de beveiliging en kosten neem ik aan”.
(J): “Ja, dat weten ze. Dus de concerten staan gepland”.
Ondertussen zaten Tom en Bill je aan te kijken alsof je van een andere planeet kwam omdat ze er natuurlijk niks van verstonden.
(Z): “Ja, ze staan nu gepland”.
(J): “Oké, bedankt. Doei”.
(Z): “Doeg”.
“Nou de concerten staan gepland op jullie opgegeven data. Verder weten jullie de dingen zoals beveiliging en kosten wel neem ik aan” zei je. “Natuurlijk weten we dat” zei Bill lachend. “Ik loop nog even naar boven om wat te pakken”.

Reacties en heeeeeeeeel misschien reclame??(A)

Reageer (1)

  • Fireflightx

    Mooi!
    zie ze al staan kijken :P
    snel verder bitte
    xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen