Britney pov

Samen met Silke zit ik op mijn kamer met de laptop voor ons neus. Binnen vijf minuten maakt MainStreet de winnaars van de actie bekend. Dit lijken wel de vijf langste minuten uit mijn leven. Opeens krijgen we een tweet van MainStreet binnen.

@TweetMainStreet: 'Nog één minuut, we maken de winnaars 1 voor 1 bekend. Zijn jullie er klaar voor?'

Ik denk 'neeeeeeeeeee' maar ik tweet 'ja'. Waarom 1 voor 1? Dan duurt het nog langer voor we zeker weten dat we niet gewonnen hebben. Want we winnen sowieso niet. Daar ben ik van overtuigd.

@TweetMainStreet: 'De eerste winnaar heeft een heel creatief ontwerp gemaakt'

Ik zucht. "Is dat alles wat ze zeggen?"
"Rustig, Britney, ze vertellen zo vast meer", zegt Silke.
En ze heeft gelijk want al gauw is er weer een nieuwe tweet.

@TweetMainStreet: 'Het is (tromgeroffel) @6793Sabien!!!! Proficiat, Sabien!!'

Ik geef Silke een high five.
"Het is ons gelukt!! Als we haar niet hadden overhaald, was ze nu geen winnaar!!', gil ik.
'We moeten haar straks zeker bellen, maar nu wil ik de rest van de winnaars weten', zegt Silke.

@TweetMainStreet: 'De tweede winnaar is een duo..."

Ik houd mijn adem in.

@TweetMainStreet: 'Het zijn (alweer tromgeroffel) @BritneyPonchaut en @lancyduif!! Proficiat Britney en Silke!!'

Silke en ik beginnen te gillen en vallen elkaar in de armen. We springen en schreeuwen zo veel dat het even lijkt of het huis zal instorten. We rennen naar mijn moeder en vertellen gillend dat we gewonnen hebben. We zijn zelfs zo enthousiast dat we niet eens meer kijken wie de andere twee winnaars zijn. Maar opeens begin ik te twijfelen. Nils ziet me toch niet staan? En wat als hij iets krijgt met een ander meisje dat gewonnen heeft? Dan zou ik superjaloers zijn...

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen