Foto bij Chapter 13

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Archenemy

    whahahaha @Knetterdisco FUCKFACE HARRY :')

    De vloeistof spat alle kanten op en een glasscherf krijg ik daarbij in mijn been, maar dat boeit me niets.

    Glasscherf in je been, boeiend. :')
    Whahaha.
    Awwhie.. :3

    1 decennium geleden
  • prisca10

    aaaaaaaaw lief

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    NAWHHHH
    BUT HARRY YOU IDIOT. YOU'RE DOING IT ALL FOR THE SEX, YOU FUCKFACE.

    1 decennium geleden
  • Creator

    Je doet zo fucking idioot! Eerst ben je de hele avond met die gozer aan het flirten, vervolgens daag je me uit, en nu dis je me weer

    Ze doet jou na Harry -.-

    xD

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    Stacy en Harry hangen weer klef om elkaar heen, wat ik op de een of andere manier wel een beetje jammer vind. Ik had best met hem willen optrekken vanavond om gewoon "normaal" tegen elkaar te doen. Maar als hij weer zo sletterig met die griet gaat zitten kleffen hoeft dat nu eigenlijk ook niet meer voor mij

    Oeeehhh ze vind het jammerrrr^^
    Maar ze is wel volwasssen dacht ik tot ik de rest las xD

    Niet veel later loop ik slingerend voor Harry uit met de fles wodka in mijn hand. 'I love Amsterdam!' blèr ik door de verlichte straten.

    Nee hoor helemaaaaal niet dronken..

    Ik schrik als ik een warme hand op mijn blote schouder voel. Wie is dat? Een moordenaar?

    Ja Scarlet dat is inderdaad een moordenaar, moordenaars die gaan je eerst troosten en je daarna vermoorden goed gedacht! gelieve iedereen te gaan staan en Scarlett te applaudiseren!!! klap.. klap.. klap...
    Ik kijk op en tref daar wederom de prachtige ogen van Harry aan, die dit keer niet fonkelen, maar me bezorgd aankijken. Een glimp van spijt is ook te vinden in zijn gezicht. 'H-hoe kom je binnen?' stamel ik. 'De deur stond open.' Is Harry's eenvoudige antwoord. 'Oh..' mompel ik. Ik moet er wel verschrikkelijk triest uitzien nu. Ik zit hier op de grond, met uitgelopen make-up en een huilhoofd. Kan niet beter. 'Laat me dit even voor je weghalen..' zucht Harry terwijl hij naar mijn been wijst.. 'Nee, niet doen, blijf van me af.' zeg ik eigenwijs. 'Scarlett, dit moet eruit.' zegt hij nu op hardere toon. Ik hou snel mijn mond. Wanneer hij zijn stem gaat verheffen kan je maar beter je mond houden, dat heb ik inmiddels wel geleerd. Hij hurkt naast me neer. Paniekerig kijk ik naar hoe hij de glasscherf pakt en het er met een harde ruk uittrekt. Spontaan begin ik weer te huilen. Fuck! Waarom ben ik ook zo'n jankerd? De alcohol helpt in dit geval natuurlijk ook mee. 'Sst.' sust Harry me terwijl hij me in zijn armen trekt en me heen en weer wiegt. Hij legt zijn kin op mijn kruin en begint een liedje te neuriën. Op wonderbaarlijke wijze word ik er wat rustiger van. Ik lijk wel een baby. 'Het spijt me.' zegt hij dan terwijl hij mijn hoofd tussen twee handen pakt en me dwingt om hem aan te kijken. Ik knik alleen maar. Hij veegt mijn uitgelopen mascara weg en kijkt me serieus aan. 'Ik had niet zo stom moeten doen. Sorry.' Ik knik weer. Weeral zijn zijn ogen heel dichtbij. De bezorgdheid uit zijn ogen is nu weg. Het heeft plaats gemaakt voor iets liefs. Iets zachtaardigs. Wauw, wat kan je veel uit zijn ogen aflezen zeg. Terwijl hij nog steeds mijn hoofd tussen beide handen heeft, overbrugt hij de laatste centimeters tussen ons, en drukt hij teder zijn lippen op de mijne. Geen wilde zoen, geen ongewenste aanrakingen, gewoon een kus. Precies het tegenovergestelde als wat ik van een kus met Harry had verwacht. Ik sluit mijn ogen en ga op in de kus. Na enkele seconden laat Harry voorzichtig mijn lippen los en kijkt me weer aan, waarna hij glimlacht. 'That was amazing..' fluistert hij.


    CUTENESS OVERLOADDD WHOOAAAAHHHHHW srry dat was eeen lange quote maar het is zoo schattig...... Harry kan zijn lieve gevoelige kant dus wel laten zien, al is die laatste zin een beetje zoals after sex maar dat maakt niet uit ik ben denk ik de perv hier....
    echt sorry dat ik ongeveer je hele stuk heb gequote maar het moest om de schattige lieve zachte enzo manier van harry´s doen en laten als hij niet met die troelalala STACY omgaat.....
    doeixxxxx
    eva

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen