HEY
sorryyyyy ik had een beetje een last met het schrijven van t volgende stukje en zit midden in mijn pww dus heb echt weinig tijd dusja sorry dat t wat langer duurde!

ja dus ook sorry voor dit mega slechte stukje... ik ben heel moe en ben gestressed door mijn pww en heb dit stukje dus niet eens overgelezen dus alvast sorry voor alle typefouten en de slechte schrijfstijl in dit hoofdstukje...

dikke kus'x Anne

"Maar, dat is toch hartstikke leuk!" zegt Owen vrolijk nadat ik mijn hart even heb gelucht bij hem en ik zucht een opgelucht, pfff dat is een betere reactie dan ik had verwacht... "Het komt heus wel goed", hoor ik hem dan zeggen en hij aait over mijn hoofd heen zodat mijn haar helemaal in de war komt te zitten, normaal kan ik hier echt niet tegen, maar nu zit ik nog wat te veel in over alles... "zal ik het anders vra-" begint Owen dan hoopvol maar ik schud al meteen mijn hoofd, "nee, sukkel dat kan niet, het kan gewoon niet". Als Owen weer wat wil zeggen hoor ik een stem zeggen "Wat kan niet?" en als ik omkijk kijk ik recht in Rein zijn gezicht, ik schrik een beetje en weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus kijk met een hoopvol gezicht naar Owen die een beetje begint te stotteren,"uhm, nouja, uhm...". "ja?" Rein kijkt ons een beetje verward aan, ik sta op,zeg nog snel "ik moet even mam bellen, want ik moet zo denk ik wel naar huis..." en loop dan de keuken uit. Owen mag het wel uitleggen... ik zie wel wat hij allemaal zegt... Ik loop snel de trap op zonder aandacht te besteden aan Nils en Daan, pak mijn mobiel en bel even naar mam, "Heeii mam, zou je mij misschien op kunnen halen bij Owen, want ik voel me niet zo lekker dus fiets liever niet naar huis..." "ja hoor is goed schat, ik kom er zo aan oke?", ik knik snel maar heb al snel door dat ze dat niet kan zien dus zeg dan even dat het goed is en hang op. Ik loop de trap weer af nadat ik mijn kleren had gepakt die ik aan had voordat ik mijn onesie aan had getrokken en ga op de bank zitten bij Daan en Nils. "Hey, gaat het wel?" vraagt Daan als hij me ziet zitten. "uhm, ja, uhm, gaat wel, ik voel me gewoon niet zo lekker dus ik word zo opgehaald..." mompel ik een beetje, maar blijf recht voor me uit staren aangezien ik hem niet aan wil kijken, want dan kan hij volgens mij zo zien dat er meer aan de hand is.... "oh, okee, jammer..." zegt hij dan en gaat verder tv kijken. Niet veel later voel ik 2 ogen naar me staren dus draai ik mijn hoofd iets en zie Nils naar me kijken met een bezorgde blik, ik schud even mijn hoofd als teken dat hij het maar moet laten en hoor dan de deurbel. Snel sta ik op en loop naar de deur, waar zijn Owen en Rein eigenlijk? Nog steeds in de keuken? achja ik schud de gedachte weg en zie mijn moeder voor de deur staan dus doe snel open om der binnen te laten. "hee mam, ik pak even mijn kleren die ik hier nog had en dan kunnen we gaan.", mijn moeder kijkt me een beetje vreemd aan aangezien ik zo snel wil gaan, maar zegt er niks van in plaats daarvan loopt ze door het huis in en ik hoor haar beginnen met praten tegen amanda. Ik loop weer terug richting de woonkamer en pak snel mijn kleren van de bank af, "uhm, ja nou, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen en tot de volgende keer doeii" zeg ik nog snel tegen Daan en Nils en loop dan richting de keuken om te kijken of Owen en Rein daar nog zijn om doei te zeggen, als ik bij de keuken kom hoor ik Owen en Rein druk praten en als ze me zien staan kijken ze me allebei tegelijk aan. "uhh, ja, ik ga naar huis dus doegg!" zeg ik snel als het een beetje ongemakkelijk word en loop dan snel naar mijn moeder en Amanda toe en sleur mijn moeder mee naar buiten nadat ik even gedag heb gezegd tegen Amanda. "waar was dat nou voor nodig?" vraagt mam geïrriteerd als we mijn fiets achter op de auto hebben gezet en in de auto zitten, "sorry, ik voel me gewoon niet lekker en wil liever in bed liggen" zeg ik, ach het is in ieder geval de halve waarheid.....

Reageer (1)

  • JustEsmee

    Aaah! Ik wil echt het gesprek tussen rein en owen weten! Snel verder. x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen