Chapter 10
'What'd you think?'
Ik liet mijn blik gaan over het meest grote bed dat ik ooit heb gezien van dichtbij. Het zag er zo fluffig en wolkachtig uit dat ik er het liefst als een klein kind op had willen springen. Met een kinderlijke grijns op mijn gezicht keek ik Harry aan en hij keek mij daarop weer vragend aan. 'You like my bed don't you?' Snel liet ik mijn hoofd op en neer gaan. 'It must be the most awesome inside trampoline.' Verbaasd zag ik zijn blik op mijn gezicht rusten voor hij in lachen uitbarstte.
'Owh yes, of course, you probably thought I would say it is the perfect bed to have sex in. Harry, Harry, Harry, you must know I'm not like that.'
'Are you sure?'
Zachte voetstappen naderde en een rilling gleed over mijn rug naar beneden toe, waardoor de haartjes in mijn nek recht overeind begonnen te staan. Ik wist al waarom voordat ik me had omgedraaid, maar niemand had me kunnen voorbereiden voor wat ik zag. Mijn adem stokte in mijn keel en ik had het gevoel dat ik erin zou blijven hangen. Dit heb je nooit geleerd bij seksuele voorlichting! Niemand heeft gezegd hoe een simpele blik van Harry ervoor zorgt dat er een dosis lust door je lichaam schiet en zich concentreert op een bepaald punt in je lichaam. Niemand heeft me uitgelegd wat verlangen is, maar als ik in zijn ogen kijk heb ik toch wel idee. Hij staat zo dichtbij dat ik zijn warmte voel dat zijn lichaam uitstraalt en het liefst zou ik helemaal tegen hem aan kruipen. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb jongens gekust, althans, het leek er meer op dat zij mij hebben gekust aangezien ik tijdens de zoen min of meer mijn plannen voor die of de volgende dag aan het doornemen was. Mijn gedachten willen wel vaker van het ene onderwerp naar het gekke andere onderwerp overspringen, maar op de een of andere manier waren mijn gedachten nu gedomineerd door Harry. Alsof hij nu het centrum en de kern van mijn gedachten was. Als ik alleen naar mijn lichaam zou hebben geluisterd dan was ik al op hem af gesprongen en had ik zijn kleren van zijn lichaam afgerukt, Armani of niet. Maar nu bleef ik staan terwijl hij zijn hand tegen mijn wang aanlegde en haar ophief zodat mijn lippen slechts millimeters van elkaar verwijdert waren. Pepermunt en aftershave, een dodelijke combinatie.
'You feel it too, right?' De rauwe ondertoon in Harry's stem maakte me sprakeloos en enkel een klein knikje kon ik er nog vanaf brengen terwijl mijn ogen zich concentreerden op zijn lippen. 'Don't do that.' Niet begrijpend keek ik hem aan. 'Making your lips wet with the tip of your tongue, I'm already having a hard time right know.' Ik was niet snel verlegen te maken, maar de warmte voelde ik nu toch wel naar boven stijgen. Nog voor ik antwoord had kunnen geven voelde ik zijn lippen op de mijne en al het andere om me heen scheen verdwenen te zijn. Hij trok me in zijn armen en leek me voorlopig nog niet los te willen laten. Alsof ik dat zou toelaten...
De kus begon rustig, ontdekkend, verlangend, maar niet genoeg, hij ging te langzaam. Binnen een enkele seconde draaide ik de rollen om en kuste hem zoals ik hem wilde kussen. Zonder remmen, zonder na te denken. Het volgende moment tilde hij mij op en liet zich, met mij nog in zijn armen, op het bed vallen. Als je zou denken dat de kussen niet hartstochtelijker konden, dan had je het mis. Ik had het gevoel dat mijn lippen van mijn gezicht af zouden schroeien, maar het was niet genoeg. Toen hij begon met kussen in mijn nek te zetten, kregen mijn hersenen eindelijk zuurstof na een lange ademteug. Hoe lang ken ik hem nu eigenlijk? Ik heb een keer eerder met hem gesproken. Een apart gesprek, dat wel, maar goed, een gesprek is een gesprek. Voor de rest heb ik hem alleen maar per Whatsapp gesproken en dat was ook niet gigantisch veel. Wat als hij enkel op seks uit is, wie weet hoeveel meiden hij hier naartoe heeft genomen. Wat ik nu ga doen druist 100 procent in tegen wat mijn lichaam mij zegt te doen.
'Harry, stop.' Beiden diep ademhalend keken we elkaar aan en hij lag nog steeds tussen mijn benen, voor hij zichzelf een beetje ophief. 'You're driving me mad and then you want me to stop?' Ik snap niet hoe het heeft kunnen gebeuren dat ik nu ineens de slechterik was. 'No Harry, this is madness.' Ik wees tussen ons in en hief me omhoog tot zijn gezicht recht voor me hing en ik half, maar schrijlings op zijn schoot zat. 'I know you for a week, of which I've seen you twice, including today, and I don't want to feel like a cheap slut, because that's excactly what people will think, what I will think of myself and what you will think of me. You can deny it, but you know it's true and if sex is the only reason you wanted me to come here, it's better for me to go home.'
Wow, ik wilde het simpel houden, maar wat ik net heb gezegd is wel de waarheid. Ik wil niet worden waar ik andere meiden aan onderdoor heb zien gaan. Ik heb nog wel een beetje waardigheid.
'I don't want you to go and I need to thank you for making me stop. Maybe you are more different than the other girls and more different than I thought you would be. Come on, I'll give back your phone, as long as you give back mine.'
'How'd you know?'
'I ain't crazy, now hurry up, I was thinking about a film.'
'When did you had the time to think? At leat that sounds great!' Met een glimlach loop ik achter Harry aan waar het grootste tv scherm hangt die ik ooit heb gezien.
Is alles gigantisch groot in dit huis?
Reageer (2)
Wsjoeh top stukje! [:
1 decennium geledenGa snel verder xx
MANDY HOE DURF JE DAAR TE STOPPEN?
OMG MIJN HARRYFEELS WAUWIE
ZAEHAZKJEHKAZHEZKA