Foto bij Chapter Two. The annoying little brother.

“Maaam! Ik ben thuis!” Ik haalde golden haar halsband van haar af en ze racete gelijk naar haar bak met eten, “Gestoorde hond, maar Ji Eun, ik heb eten voor je klaar gemaakt ik moet nu opschieten want ik moet weer naar het werk toe.” Ze wees naar het bord vol met eten, beeeetje veel… “ok veel plezier op het werk mam, daag” ik zwaaide haar uit en deed de deur dicht, liep naar de keuken en pakte het bord met eten, nom pannenkoeken. Wij eten veel Amerikaans eten, maar zo ook wel eens wat Aziatisch, dat blijft toch wel het lekkerst. Ik ging op de bank zitten met mijn bord op schoot en zette de tv aan op nickelodeon, het is misschien wel kinderachtig maar ik geniet er nog steeds van. Mijn broertje kwam naar beneden gerend, “Niet rennen straks val je!” riep ik, “Nou en dan val ik maar, kan ik jou de schuld geven MERONG” hij stak zijn tong naar me uit, ik zuchtte, ik mag hem echt niet: Hij sloopt, slaat, schreeuwt.. ugh daar kan ik echt niet tegen, mijn broertje heeft geen fatsoen. “Kijk grote zus ik dans! Ik dans!” “Yah Chunji uit mijn beeld!” Riep ik, “Nenenenene nee dat doe ik niet!!”
“Ja golden pak hem!” Golden liep naar Chunji toe en gromde, Chunji sloeg golden “YAH! Je slaat geen dieren ben je helemaal, ga je kamer in jij!” “Sorry grote zus ik wou alleen maar lol hebben” “Niks met je lol opschieten, leer normaal doen” eindelijk lusiterde hij naar mij en liep hij naar boven. Oh wat ben ik blij als ik het huis uit ben bij volgend jaar.
“ring ding dong, ring ding dong ringidi..” Mijn ringtoon van SHINee ging af, oh ik word gebeld, wie belt mij nou? Evi, ofcourse.. “Hey unnie!!!” riep ze, ja ik was ouder dan Evi, zij was nog 16. “Waaaaaat? Wat is er? Trouwens ik heb echt super nieuws!” riep ik blij, “NU’EST komt naar jou streek toe van het weekeind! Zullen wij gaan? Omg ik wil van Ren echt een knuffel omg omg omg hij is so schattig!!!!” “Chill, en ja wist ik al, vanavond gaan ze hier optreden but i dont have money… but volgens mij wil je mijn goede nieuws niet horen?” “Ja! Zeg wat is jou goede nieuws!” “Ik was Golden aan hjet uitlaten en ze sleurde me naar een andere hond toe, dat Hondje hette mel..” “Mel in van Arons hond?” “Jap.. Dus ik kwam Aron tegen, ennn hij heeft mijn nummer hij zou mij bellen warneer hij mee naar de manege wou gaan” “HOEDAFU KUN JIJ JE ZO RUSTIG BIJ DOEN OMG UNNIE YAH! IK ZOU ECHT SCHREEUWEN VAN DE DAKEN!” “Uhm dat doe je al…” “Oh.. sorry… my bad” Chunji kwam weer beneden en gaf Golden een aai “Sorry Golden.” Ik merkte op dat hij weer beneden was “YAH CHUNJI! Nu ga je echt naar boven!!! Sorry Eev , mijn irritante broertje is weer bezig” “Ah geeft niet.. ik moet trouwens nog even wat voor mama doen, dan ga ik met mijn lieve kitten knuffelen, oooh ze is zooo lief” “Haha katten verslaafde, je hebt er nu al 4 of zo.. en is goed suc6 he meid” “Dankje, jij suc6” ik hing op en at even mijn bord leeg, en bracht het naar de keuken in de vaatwasser, handig zo’n ding, hoef ik het niet zelf te doen, “MESSAGE MESSAGE U GOT A MESSAGE” mijn mobiel ging weer af, Huh?

“Heey hier is Aron!
Zin om morgen langs te komen bij onze dorm?
Ja ik heb wat voor elkaar gekregen met manager hyung haha.
Ik ben enorm goed he,
Trouwens wat is jou naam? Niet naar gevraagd haaha.
XxAron&Mel&De rest van NU’EST”

Ik lachte en stuurde hem een smsje terug.

“Heya Aron!
Ja lijkt mij echt super leuk!
Is het goed als mijn vriendin ook langs komt?
Zo ja dat zou echt super zijn ze is ook enorme L.O./\.E.
Trouwens mijn naam is Ji Eun. :)
XxJiEun&Golden&Irritante broertje Chunji”

Na een paar uur hebben lopen smsen met Aron ging de tijd al snel voor bij, het is ook al redelijk donker.. ik keek op de klok en er stond 10 uur. Ik ben moe.. ik ga maar naar bed, ik moet morgen weer om 7 uur er uit om naar NU’EST hun dorm toe te gaan. Enorm veel zin in! Ik denk dat Evi ook niet kan wachten!

Reageer (1)

  • Cypher

    Awesommmee :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen