Chapter one. Golden sleurde me naar… ARON?!
“yah Ji Eun! Kijk die schoenen wil ik!” gilde mijn beste vriendin, Evi. Evi, een super vrolijk meisje die niet weet van ophouden met happy doen, ze is daarom ook de enigste die mij echt aan het lachen krijgt.
“Ik kreeg net een berichtje van mijn moeder dat ik naar huis moest.. Sorry need to go, moet Golden uit laten” zij ik ben een sip gezicht, “Aweh wae? Waarom heb je Golden genomen in godsnaam?” ja ze haat honden, maar dat komt omdat ze altijd door ze is aangevallen, zelfs Golden, en zij doet nooit iets kwaad, dus sinds dien geen honden meet voor Evi. “Evi je weet dat Golden mijn beste vriendin is naast jou, ze betekend de wereld voor me, ik wil haar niet echt kwijt” zij ik tegen Evi terwijl we richting de bus liepen.
Eenmaal thuis werd ik begroet door mijn lieve viervoeter, “Heey meisie mij gemist?” ik gaf Golden een aai op der hoofd, ze vind dat altijd fijn. Ik liep naar de keuken waar mijn moeder aan het koken was met Golden achter me aan. “Ga je haar uit laten nu?” vroeg ze, “Ja mam, ik pak even haar riem” ik pakte de fel blauwe riem en deed hem om Golden heen, Golden blafte van blijheid, en sleurde me gelijk al mee naar de deur, “Hey doe eens rustig gek ding” lachte ik, ik deed de deur open en Golden wachtte op mijn seintje om te lopen, ik knikte met mijn hoofd en ze liep de deur uit. “Het is best lekker weer he meisie? Zullen we dadelijk eventjes met je balletje spelen? Ik heb het vandaag nieuw voor je gekocht!” Golden keek naar me en blafte vrolijk naar me en gaf een kopje tegen mijn been. Ik kan geen betere hond wensen, ze maakt alles goed, en Evi ook dan haha.
Ik stopte bij een paal waar een poster van NU’EST op hing, ah weer een fan meeting, dit keer hier in deze streek, ik weet al wat ik kan doen aankomende zaterdag! Naar NU’EST, hopelijk ben ik op tijd, want de vorige keer was ik net te laat en was het veel te druk… ik kwam echt net niet aan de beurt helaas..
Golden begon te trekken aan haar riem, ze zag een ander hondje en sleurde me er naar toe, eenmaal toen ze stopte knalde ik tegen een jongen aan. “Oef mianhaeyo” zij ik en boogde 90 graden voorover, “Ah geeft niet, ik denk dat jou hond mijn Mel enorm zag staan haha” zij de jongen, ik keek op en met verbaasdheid zag ik dat het Aron was, de rapper en de oudste van NU’EST, mijn mond viel open en Aron lachte naar mij, “ook hallo, ik neem aan dat je mijn naam kent zo te merken aan je gezicht haha” ik knikte, en keek naar de honden, Mel heb ik alleen op Aron zijn instagram foto’s gezien en in nuest diary, gosh wat is ze cute in het echt, ik ging op mijn hurken zitten en ze kwam gelijk naar me toe en likte mijn gezicht “Ah Mel! Haha” Aron lachte, “Ze is lief he?” zij hij met een glimlach, ik knikte, Golden begon te blaffen en wou ook aandacht. “Jou hond? Mooi beestje” zij hij, ik knikte “Ja helemaal van mij, ik heb haar helemaal zelf gekocht, mijn moeder wou geen hond kopen en zij dat ik er zelf voor moest sparen, ze is nu al een jaar” “Aah wow ze is dan wel snel gegroeid dan, en hoe oud ben je dan?” “17” “Woah, en jij hebt helemaal zelf vorig jaar gespaart voor om haar te kopen, knap” “Haha, ik heb ook wel mijn best er voor gedaan, ik had 4 elektrische gitaren en heb er één moeten verkopen, plus ik werk ook nog eens bij een manege” “Wow, dus jij houd ook nog van paarden?” “Ja ik heb nog zelfs een eigen paard” “Mag ik een keer mee naar je manege dan? Lijkt me wel eens leuk daar rondkijken” “Ja hoor geen probleem, als je wilt mag je zelfs even op haar zitten, ze is niet heel erg groot dus valt mee” Aron was echt vriendelijk, er was ook al gelijk een klik. Wow ik heb iemand ontmoet van me favoriete bandje, dit gebeurt amper! En niemand had ons opgemerkt, WOW ik ben echt verbaast. “Maar ik moet weer terug naar onze dorm, als je je mobiele telefoon nummer misschien zou willen geven kan ik contact met je behouden” Hij pakte zijn mobiel en gaf deze aan mij, ik knikte en tikte mijn nummer in “Alsjeblieft, en trouwens veel suc6 vanavond nog tijdens het optreden” “Kan je niet komen?” “Nee, ik moet oppassen op mijn kleine broertje van 4” “Wauw ook nog een broertje, haha veel suc6 dan jij ook! Doeiii” hij zwaaide en liep met Mel weg. “Kom meisje wij gaan ook naar huis”
Reageer (1)
Leuk verhaal, abo erbij
1 decennium geledenAron rapper.... ik ken nu'est niet persoonlijk maar JR rapt toch?
of zit ik fout..