Foto bij 011.

Elisabeth Rose.


"@Harry_Styles Hii @ElisabethR I'm glad we're meeting on friday ;) .x"
Ik las het nog een paar keer opnieuw en opnieuw.
Omg Harry Styles is blij dat hij me vrijdag ziet, wat wat. Ik heb lucht nodig. Hoe weet hij dat ik kom ik ik....
"AAAAAAHHHHHH." ik kon het niet meer langer uithouden en mijn fangirl moment begon. Ik schreeuwde het uit van blijdschap.
"Wat is er aan de hand." vroegen Finn en Ash al hijgend. De 2 schaapjes waren naar boven gestormd omdat ze dachten dat ik gevallen was ofzo haha.
"AAAHHHH!!!!!" was het enige dat ik kon zeggen/schreeuwen.
Finn pakte me vast bij mijn schouders en schudde me door elkaar.
"Wat is er mis met uu????" vroeg Finn.
"Harry." zei ik en liet me in mijn broer zijn armen vallen.
"Wat nu?" vroeg hij. "Hij heeft me gewoon getweet en AHHHH hij is blij dat hij me vrijdag ontmoet kun je dat geloven, hij weet wie ik ben. E i n d e l i j k heeft hij mij opgemerkt." probeerde ik zo kalm mogelijk te zeggen.
De glimlach op mijn gezicht was niet te onderdrukken. Net zoals bij Ashton. "Wat?" vroeg ik aan Ash.
"Ik dacht wel dat je ging flippen, maar dit. Wow dit topt gewoon alles. Ik zou geld geven voor je nog een keer zo te zien hahaha." zei hij. "Huh wat bedoel je." vroeg ik verward.
"Ik heb tegen Harry vandaag gezegd dat hij je moest tweeten, dus ik heb je usernaam gegeven en hij heeft je getweet. De tweet heeft hij wel zelf geschreven, maar hij leek echt wel blij dat hij je ging zien toen hij je foto zag." zei Ash.
Even keek ik hem raar aan. "I DON'T CARE I LOVE IT." schreeuwde ik en deed een happy dance.
"Wow maar die andere crazy directioners zoals mij denken nu wel dat ik en Harry daten." zei ik, niet dat ik het erg vond dat ze dat denken. Maar wat moet Harry wel denken. We kennen elkaar niet, allee ja ik ken hem wel maar hij mij niet. En ze denken dat we samen zijn. Snel ging ik nog naar mijn laptop. "Het is gebeurd." zei ik met een smile van hier tot in Tokyo.
"Wat is er gebeurd?" vroeg mijn broer. "We hebben een shipnaam." zei ik vrolijk. "Harrybeth, en er zijn al foto's gefotoshopt van ons samen." zei ik.
Opeens klonk Heartbreak Girl van 5SOS door mijn gehoorgangen.
"Mijn gsm, sorry. Ik neem even op." zei Ashton.
"Hey dude, ja ze freakte helemaal."
"[....]"
"Ja, natuurlijk. Ik zal ze geven ze zit hier."
"Het is voor jou." zei Ashton en overhandigde mij zijn telefoon.
"Euhm, hallo." zei ik wat aarzelend.

Reageer (5)

  • Chasing1D

    SNEL VERDER OMG

    1 decennium geleden
  • Whitehall

    OMG TEN EERSTE cutefoto (l)
    Ten tweede OMF ZO LEUK STUKJE !!!

    Snel verderx

    1 decennium geleden
  • Hannane

    OMG! That Should be me..:) Snel verder

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    "BOE!" En dan komt er een weerwolf uit de telefoon xD
    Oké, dat gebeurt zeker niet xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • Craaaaaaazy

    next pleas ! i love it <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen