34. School again
Opgedragen aan Esther: You may lost your fight, you're my biggest star
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Arthillian, volgens mij moet je het verhaal nog is lezen....
1 decennium geledenFloor is een super meid, ze is f*cking aardig maar in dat hoofdje van haar is volgens mij nog niet alles (in iedergeval toen nog niet) alles op orde. En Floor, beloof me alsjeblieft, dat als je ooit weer is een eetbui hebt dat je aan al je goede vrienden denkt (en misschien ook aan mij) Denk wat zij er van zouden vinden als ze wisten hoe jij denkt op dat moment, straf jezelf dan niet door nog minder te eten, maar probeer telkens als je dat doet 1 dag vaste maaltijden te eten en op vaste tijdstippen een tussendoortje. (misschien moet je maar niet naar mij luisteren, want ik weet dat dit veels te makkelijk is gezegd, maar je mag mij altijd wappen als je me nodig hebt, ik zal zo snel als ik kan terug whappen, wacht ik heb ergens in een van je vorige dingen gelezen dat je je gsm kwijt bent, hoe komt dat??)
XxX Virusje
I hope there's a day you win the fight.
1 decennium geledenXxx
Wat fijn dat school goede invloed had op je anorexia.
1 decennium geleden