Wat is hij toch een cutie! (H)

Speciaal voor Michelle2703

"En Michelle.."
"Mist!" Lacht Louis wanneer hij de bal vangt.
"Goh!" Zegt Michelle nep geërgerd, waarna ze allebei in de lach schieten.

De zon schijnt door het bladerdek en voelt heerlijk aan op Michelle's rug wanneer ze, met de bal aan haar voet, richting Louis rent. Ze hadden beslist om wat te gaan voetballen in het park omdat het zo'n goed weer was.

"Michelle mikt en.."
Ze geeft een trap tegen de bal, die tussen Louis' benen, zo hun zelfbedachte goal binnenrolt.
"Scooooort!!" Ze begint in het rond te springen, maar houd meteen op als ze ziet hoe een man hun aankijkt. Ze kijkt even achterom en dan terug naar de man, die haar nog steeds aankijkt.
"Michelle?" Louis komt achter haar staan en legt zijn hand op haar schouder, waardoor Michelle opschrikt.
"Wat is er?" Vraagt hij.
"Kijk, die ma-" Michelle wijst subtiel naar de plek waar de man stond, maar eindigt haar zin als ze merkt dat de man er niet meer staat.
"Wat? Ik zie niets?" Zegt Louis.
"Maar daar stond een man, en hij keek me heel de tijd aan."
"Michelle.." Louis neemt haar hand vast en geeft haar de bal.
"Daar staat niemand, Michelle.. Kom, we spelen verder." Verward kijkt Michelle nog één keer achterom. Die man stond daar toch echt?
"Michelle!" Louis' stem laat haar opkijken en meteen glimlacht ze terug. Ze neemt eventjes diep adem en speelt dan gewoon verder.

--
"Wel, wie we hier hebben. Goed geslapen?" Vraagt Louis als hij Michelle tegenkomt in het park de volgende dag.
"Louis, kijk!" Zegt Michelle lachend en wijst ergens naast hen en hij volgt haar vinger. Michelle springt op zijn rug waardoor Louis zich nog net kan rechthouden.
"Michelle!" Zegt hij dramatisch, waarna hij begint rond te lopen in het park.
"Louis!!" Gilt Michelle wanneer hij haar bijna laat vallen. Louis schiet in de lach en hij maakt aanstalten om Michelle in de vijver te laten vallen.
"Louis! Nee!" Roept ze wanneer ze zich tegen hem aanklampt, zodat ze niet zou vallen. Ze draait haar hoofd en opnieuw ziet ze die ene man van gisteren staan. Haar ogen worden groot en ze verslapt haar grip waardoor ze dus un de vijver belandt. Ze landt in het ondiepe gedeelte en Louis begint heel erg hard te lachen terwijl Michelle angstig naar de man blijft kijken. Langzaamaan beginnen haar kleren doorweekt te geraken en dan pas dringt het tot haar door dat ze in de vijver zit. Ze springt onmiddellijk op en rent het water uit.
"Michelle, gaat het?" Vraagt Louis. Verward kijkt Michelle op waarna ze terug kijkt naar die ene plek.
"Die man.. Hij.."
"Waar?"
Opnieuw wijst ze naar waar hij stond, maar opnieuw ziet Louis niemand staan.
"Michelle, er is niemand!" Zegt hij.
"Maar.."
Louis slaagt een arm rond haar en gaat met haar mee naar huis. Wat drogere kleren aantrekken.
--
Zo ging het maar verder, en het werd alleen maar erger. Overal zag Michelle die man. Die ene man, die Louis nooit ziet als hij er naar kijkt. Hij maakt zich zorgen om Michelle. Hij is bang dat er iets met haar is.

's Morgens ziet ze er ook niet uit. Michelle slaapt amper, gewoon door vreselijke nachtmerries, die haar nachtrust storen.

Een aantal dagen later ging Michelle bij Louis op bezoek. Michelle's ouders waren voor een week op vakantie en Louis woont toch alleen.
Louis opent de deur en een Michelle, die er helemaal niet uitziet, staat voor de deur.
"Michelle! Heb je nog niet beter geslapen?" Vraagt hij bezorgd.
Michelle knikt en gaat door naar de woonkamer, waar ze in de zetel gaat neerzitten. Louis komt naast haar zitten en onmiddellijk legt ze haar hoofd op zijn schouder. Louis slaagt een arm om haar heen en drukt een zoen op haar haar.
"Slaap je nog steeds slecht?" Michelle knikt als antwoord.
"Wat dacht je er van om deze nacht bij mij te blijven slapen?"
Michelle kijkt op en knikt langzaam.
"Graag" antwoord ze zachtjes. Louis' hart mist een slag en een kleine glimlach siert zijn lippen.

Die avond kruipt Louis naast Michelle in bed. Louis woont alleen dus heeft hij maar één bed.
Michelle kruipt dicht tegen hem aan en Louis slaagt zijn armen om haar heen. Langzaam beginnen hun ogen dicht te vallen en valt Michelle uiteindelijk ook in slaap.

Ze loopt rond in een donker bos. Bomen maken de donkere nacht alleen maar enger en de volle maan verlicht het padje tussen de bladeren door. Angstig kijkt ze om zich heen en plots schreeuwt ze het uit wanneer ze twee handen rond haar heen voelt. Twee grote handen verplaatsen zich naar haar mond waardoor het gillen haar ontnomen word.
De handen zitten overal op haar lichaam, maar tegenstribbelen heeft geen zin. Ze begint ruw in de wilde weg rond haar heen te slaan en trappen, maar niets helpt. Plots zijn de handen weg en schreeuwt Michelle de longen uit haar lijf.
"Louis..! Lou.."


"Michelle! Michelle!" Louis zit rechtop in het bed en kijkt hoe Michelle al slapend zijn naam schreeuwt.
"Michelle!" Hij schud haar wakker en met bange betraande ogen kijkt Michelle hem aan. Ze komt omhoog in bed en meteen slaagt Louis zijn armen rond haar heen. Ze verstopt haar gezicht in zijn nekholte en snikt even zachtjes en opent dan haar ogen. Heel haar lichaam begint te trillen als twee kille ogen haar door het raam aankijken.
"Lou..!" haar adem stokt in haar keel en meteen draait Louis zijn hoofd om, maar Louis ziet helemaal niets, behalve zijn raam, waarvan het gordijn een beetje open is.
"Michelle..." Hij streelt zachtjes door haar haren en langzaamaan begint haar ademhaling terug op een normaal tempo te geraken.
"Probeer nog even te slapen? goed?" Michelle knikt traag en legt zich terug neer. Louis zucht zachtjes en trekt zijn shirt over zijn hoofd. Het is veel te warm onder de lakens. Michelle legt zich tegen zijn ontbloot bovenlijf aan, maar geraakt niet meer in slaap.
"Lou?" hij maakt een 'mmh' geluidje en Michelle kijkt hem aan.
"Ik kan echt niet meer slapen.."
"Weet je, zal ik je een lekker tasje thee gaan maken?" Michelle glimlacht kleintjes en knikt.
Louis grinnikt even en staat op om na een tiental minuutjes terug te komen met een kop thee.
Michelle neemt het dankbaar aan en neemt ene slokje van de warme drank.
Louis' blik glijd over haar lichaam, terwijl ze nietsvermoedend verder drinkt.
"Je bent mooi" floept er plots uit Louis' mond en meteen kijkt Michelle hem aan. Louis' wangen kleuren lichtjes rood, wanneer Michelle haar kopje weg zet. ze kruipt dichter tegen hem aan en drukt een zachte zoen op zijn ontblote borstkas.
"Jij ook" fluistert ze. Michelle kijkt op en langzaam komen hun gezichten dichter bij elkaar en zoenen ze elkaar passievol.
"Ik hou van je" fluisteren ze allebei in koor waardoor Michelle zachtjes giechelt.
Louis drukt opnieuw zijn lippen op de hare en duwt Michelle achteruit op het bed. Haar handen glijden over zijn borstkas, terwijl de zijne onder haar shirtje, richting haar borsten verdwijnen.
Onder haar pyjama heeft ze geen bh aan, dus begint Louis onmiddellijk haar tepels te strelen, waardoor deze meteen hard worden. Michelle laat haar handen zijn jogging glijden en knoop de touwtje los. Langzaam trekt ze hem naar beneden en komt zijn kleine vriend tevoorschijn.
"Mi..!" Louis geraakt niet verder wanneer Michelle hem langzaam begint af te trekken. Michelle zit op zijn bovenbenen terwijl Louis kreunend op het bed ligt. Wanneer Michelle voelt dat al zijn spieren aanspannen, laat ze hem los en kijkt ze hem grijnzend aan.
"Kom hier jij!" gromt hij zachtjes waarna hij Michelle op het bed duwt.
Zijn handen glijden naar haar shortje , die hij in een gemakkelijke beweging uit krijgt. Blozend kijkt Michelle weg, maar Louis drukt zijn lippen op de hare, zodat ze hem wel moet aankijken.
"Je bent mooi" fluistert hij, waardoor Michelle alleen maar meer moet blozen.
Haar ademhaling gaat onregelmatig als hij met zijn vingers over haar clitjes streelt, naar beneden, waar hij twee vingers naar binnen laat glijden.
Kreunen verlaten haar mond, en af en toe vind een klein gilletje zijn weg naar buiten.
Al de spieren in haar lichaam spannen zich aan, en meteen haalt Louis zich weg.
"Dat deed je bij mij ook.." fluistert hij speels in haar oor.
Een zachte grom verlaat Michelle's mond wanneer Louis zijn eikel tegen haar opening zet.
Met een klein knikje geeft ze aan dat hij verder mag gaan, en dat doet hij ook. Met een stoot zit hij helemaal in haar.
"Ooh!" verlaat haar mond wanneer hij diep in haar blijft zitten.
Louis begint te stoten en kreunen verlaten beide hun mond. De hele kamer wordt opgevuld door gekreun en gehijg.
"Lou.. Ik.. ik kom" krijgt Michelle met moeite over haar lippen.
"Ik..ook" kreunt Louis.
"MICHELLE!!" hij schreeuwt haar naam wanneer hij diep in haar klaarkomt.
Niet veel later komt Michelle ook trillend klaar. Uitgeput laat ze zichzelf opnieuw tegen Louis neervallen.
Louis drukt nog een zoen op haar haar, maar Michelle is al lang terug in slaap gevallen.

--

De volgende dag besluiten ze na een dagje in de stad te hebben doorgebracht, wat te gaan eten in een gezellig restaurantje.
Na een heerlijk avondmaal ziet Michelle hem weer staan. Aan de overkant van de straat staat hij haar aan te kijken.
Zonder enige twijfel springt ze op en loopt ze naar buiten, Louis volgt haar verbaasd, maar wordt door een ober tegengehouden. Hij krijgt de rekening in zijn handen gedrukt, terwijl hij Michelle nakijkt. Ze rent de straat over en loopt recht op hem af.
De man grijnst wanneer hij Michelle zijn richting zit uitkomen.
Voor Michelle iets kan doen sleurt hij haar mee naar een donker steegje waar hij haar tegen de muur van het gebouw duwt en haar ruw begint te zoenen.
Zijn grote handen verplaatsen zich naar haar mond waardoor het gillen haar ontnomen word.
Zijn handen zitten overal op haar lichaam, maar tegenstribbelen heeft geen zin. Ze begint ruw in de wilde weg rond haar heen te slaan en trappen, maar niets helpt. Zijn handen glijden onder haar shirt, maar plots is alles weg en zakt ze trillend door haar benen.

Louis houdt de man vast, maar de man is sterker en zijn vuist belandt op Louis' neus, die onmiddellijk begint te bloeden. een hevig gevecht ontstaat en Michelle, die in een hoekje zit, probeert hen te stoppen, maar natuurlijk luistert er niemand naar haar.
Louis ligt op de grond en de man blijft maar op hen inslaan, tot hij hardhandig wordt weggetrokken door twee politiemannen.
Terwijl Louis wat op adem komt pakken de politiemannen de man op en stellen ze wat vragen aan de getuige, die de politie had gebeld.

"Meneer, gaat het?" Louis knikt wat naar de man en klautert omhoog en gaat richting Michelle die nog steeds trillend in een hoekje zit.
"Kom, we gaan naar huis" zegt hij zachtjes.
"Lou, je moet naar het ziekenhuis" zegt Michelle vermoeid. Louis schud zij hoofd en helpt Michelle opstaan.
Hij mankt nog eventjes, maar door Michelle die hem ondersteund gaan ze terug naar huis.




I hope you like

Reageer (2)

  • Michelle2703

    WAAAAAHHHH, OMG, HET IS SUPERRRRRR GEWORDEN!!
    WAAROM SCHRIJF JE ZO GOED?! OMG, DANK JEEE <3
    Nu moet ik dus echt gaan leren XD
    MAAR DANK JE WEL!!!! <3
    XXX

    1 decennium geleden
  • agirlx

    JIJ VIEZE STALKENDE PEDO!
    Lou is haar reddende engel ;$

    EN DIE GIF! TO CUTE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen