Het was twee weken later, ik hoorde van Alishya dat ze nog vaak met Nils afgesproken had en dat ze hem heel leuk vond. Ik zou vandaag naar haar toe gaan en Kim en Geertje zouden ook komen. Daphne kon helaas niet.

Voor dat ik naar Alishya toe ging besloot ik nog even langs Lotte te gaan. Ze lag nog steeds bewegingsloos in haar ziekenhuis bed. Het deed me pijn om m'n beste vriendin daar zo te zien liggen.

"Heeee !" Ik keek op, Rein stond achter me. Hij zag er zo veel beter uit als de laatste keer dat ik hem zag ! Ik gaf hem een knuffel "Ik moet zo weer gaan, sorry.." "Oh.." Rein keek me teleurgesteld aan. "Waar ga je heen?" "Mainiac vriendinnen." Ik gaf hem een knipoog. "Oh oh ja je bent een mainiac he." Ik grinnikte "Nu je het zegt, ik heb nog helemaal geen foto met je." "Nu snel maar even doen dan?" Ik knikte. We maakten een paar leuke en rare foto's en toen ging ik weg. Althans, dat wilde ik. In de duur opening draaide ik me weer om naar Rein "Heb je toevallig 3 handtekeningen voor me?" Hij grijnsde "Nou nee.. Maar ik kan wel regelen dat we langs komen?" Ik grinnikte "Haha ja hoor, ik geloof je niet." "Als je nu mee komt gaan we die jongens halen, oke?" "Nee dit meen je niet?" Hij knikte "Jawel! Kijk wat jij met mij hebt gedaan, hoe ik er nu weer bij loop. Ik wil wat terug doen." "Aww, wat een schatje ben je toch ook !" Hij grinnikte en we liepen het ziekenhuis uit.

Ik kom iets later, ben nog even langs Lotte x Ik was dan wel al weg bij Lotte, maar ik vond het alsnog fijn om ze te laten weten dat ik iets later kom. We kwamen bij de school aan en daar stonden de jongens al te wachten. "Oh je hebt ze alvast geïnformeerd ?" Rein knikte en ik gaf de jongens een knuffel.

Ik keek nog een keer op het briefje, dit was echt het goede adres. Ik belde aan en keek zenuwachtig naar de jongens die me een beetje stom aan keken. Ik draaide me om toen ik gerommel hoorde bij de deur. Alishya deed open en ik gaf haar een knuffel, toen we uitgeknuffelt waren nam ik de jongens mee naar binnen, we hadden Alishya er nog niks overgevraagd. We liepen de woonkamer in en daar zaten Kim en Geertje. "Verrassing !!" Riep ik, toen ik voor ze stond. De meiden, waaronder ook Alishya kwamen naar me toe en gaven me een knuffel. 'Aw zo lief' klonk er van uit drie monden. Ik grinnikte even. "Oké, Rein, Nils, Owen, Daan, dit zijn Kim, Geertje en Alishya." Ik wees ze allemaal een voor een aan. Ze gaven elkaar allemaal een knuffel en begonnen toen een beetje te praten. Ik keek lachend toe, het blijft leuk om deze mensen als vrienden te hebben. "Alishya, zijn dit niet die jongens van je kamer?" Ik keek om, er stond een jongen, hij leek op Alishya en was mooi, nee niet mooi, maar wel mijn type, dat zeker. Maar mij zou die toch niet leuk vinden en ik woonde nou eenmaal in België dus ik gaf het gelijk al op. Ik keek maar Alishya die knikte en toen gebaarde dat hij weg moest gaan. Ik riep hem terug en vroeg of hij een groepsfoto wilde maken, dat deed hij en toen ging hij weer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen