Foto bij H1

Ik pak mijn tas in voor school.
Ben alleen thuis.
Maak de deur open en kijk nog even naar achter, zucht..
Ik stap naar buiten en sla de deur dicht.
Weer een begin van een nieuwe dag..

Op de fiets ben ik weer helemaal alleen. Het is nog donker. Ik kijk rond. Wat een eng en stil straatje is dit. Opeens hoor ik iemand gillen. Snel fiets ik verder en begin al een beetje bang te worden. Ik kijk snel achterom al ik het straatje uit ben. Ik zucht, 'gelukkig niemand.' Bij school aangekomen is er niks anders dan normaal. Ik loop naar mijn vriendin toe en ga naast haar zitten. 'Heeii Sammie!' roep ik. 'Heei Angel.' zegt ze rustig. Er is iets met haar.. De bel gaat. Ik pak haar hand en loop naar binnen. Weer een normale saaie dag op school, tot het achtste uur.

Na het achtste uur pak ik mijn fiets. Sam kan ik niet meer vinden, dus fiets ik maar weg. Het word langzaamaan donker, nog voor ik het straatje weer in moet. Ik voel de kriebels in mijn buik voor ik het straatje in ga. Het gaat best goed en ben al op de helft. Maar opeens springt er een man uit de bosjes en gooit me om. Hij pakt me beet en wil me menemen! Ik trek, schop, sla en gil, maar niks helpt. De man bindt mijn handen vast met teep en mijn mond ook. Ik ben bang, heel bang. Hij gooit me in een busje en doet de deur dicht. Ik begin te huilen. 'Hoe moet het nou met het eten? En mijn moeder zal zo ongerust zijn.' Het dringt allemaal door mijn hoofd. 'Hallo..' hoor ik ineens een zacht stemmetje zeggen. Ik kan niks zien want het is pikke donker in dat busje. 'Hallo, is daar iemand?' hoor ik weer. 'Hallo, wie ben jij, wat doe je hier?' zeg ik snel terug. 'Ehm.. Ik ben Bessy, ik ben ontvoerd, meegenomen, net door een enge man.' zegt ze bang. Snel zeg ik terug: 'Ik ook! Wat moeten we nu doen?' Ze blijft stil. 'Weet ik niet..' hoor ik. Ze pakt me beet en begint te huilen. Samen huilen we verder, heel de reis..

Reageer (6)

  • Daphneexoxo

    ik ga kijken of het kan :)

    1 decennium geleden
  • Emiliexxx

    Heb je voor mij ook nog een rol??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    1 decennium geleden
  • Daphneexoxo

    Owkii x

    1 decennium geleden
  • APRILXXX

    Als sammainiac dan Sam is dan wil ik wel Bessy zijn

    1 decennium geleden
  • Daphneexoxo

    Je mag wy bessy zijn of dat andere meisje :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen