Ik weet dat de titel niet perfect bij het hs past, maar ach ja, ik vond het grappig dat als titel te gebruiken hha
xxxx

Het is pauze, geen idee waar Silke, Rein, Mylène, Melle, Rosanne, Roan en de rest uithangen. Ik zit met Nils in het park. We zitten in het gras. Het regent, maar dat boeit ons niet. Ik zoen Nils. Hij is het beste vriendje ever. I love him!! Nils aait even over mijn wang.
"Ik hou van je, schat", lacht hij lief. Waarom smelt ik toch helemaal wanneer hij zo lacht?
"Ik wil alles voor je doen, ik doe alles voor een zoen. Jij bent de enige voor mij", zeg ik.
Nils lacht en vult aan: "Nee, ik wil geen ander meer. Dit is echt de eerste keer dat dit gevoel voor altijd blijft"
Ik glimlach en leg mijn hoofd op Nils' schouder.
"Je haar is leuk als het nat van de regen is", grijnslacht Nils.
Ik kijk hem vreemd aan. "Ik zal jou nooit helemaal begrijpen, Nils Käller", zucht ik.
"Wat? Dat is toch gewoon een normale vaststelling?"
Ik geef hem een por en omhels hem. "Laat ook maar"
Opeens horen we haastige voetstappen door de plassen.
"NILS! BRITNEY!", schreeuwt een bekende stem. Rein. En Silke zal er dan ook wel zijn.
"We moeten jullie iets vertellen, omg dit is zo eng", schreeuwt Silke. Ze komen voor ons staan.
"Wel, wat is er dan?", vraag ik.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    super xxxx

    6 jaar geleden
  • sammainiac

    Snel veder wat is er zo eng

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    omg wat is er zo eng?!?!
    snel verder!! xx

    1 decennium geleden
  • RealBritney1

    Mijn haar insnoert leuk als het nat is :8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen