deel 3

hope you like it

en willen alle lieve mensjes een reactie achter laten ??

laat je een reactie achter ??

ja doe ik
nee

.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,

OMG
Ik kijk op. dan zie ik dat ik tegen DE TOM KAULITZ ben gebotst. Hij ziet er anders uit dan normaal. ‘is er iets?’ vraag ik vriendelijk aan tom. ‘umm….nee hoor’ ‘denk ik’ zegt ie er zacht achter net hard genoeg dat ik het kan horen. ‘er is dus wel wat’ zeg ik. Tom knikt ja. ‘wil je het vertellen?’ vraag ik. ‘loop even mee dan vertel ik het je’ zegt tom ‘oke’ zeg ik. Ik loop achter tom aan, uiteindelijk staan we bij zijn auto. Hij stapt in en ik stap aan de andere kant in. ‘oke het is een lang verhaal’ zegt hij ‘ik luister’ zeg ik. ‘nou’ begint hij. ‘ik was net in de studio samen met bill en hij had een liedje geschreven, hij had het deuntje er ook al bij alleen ik vond het niet zo mooi. ik heb het hem ook gezegd ik heb hem verteld wat ik aan de tekst anders zou doen. hij keek alleen niet zo blij. Hij begon ineens uit het niets te schreeuwen tegen me. hij was echt boos ik kon het zien in zijn ogen. Hij liep naar boven, ik liep achter hem aan. Daardoor werd hij alleen maar bozer. Hij liep naar mijn spullen toe en zei ‘ik wil je even niet meer zien dus zou je alsjeblieft weg willen gaan’. Ik schrok ervan. Ik werd ook boos en ik pakte mijn spullen bij elkaar en ben weggegaan en toen liep ik die boekenzaak binnen en botste ik tegen jou op’ zegt hij. ‘omg dat is wel erg….maar waar ga je nu slapen dan?’ vraag ik ‘ik weet het niet’ antwoord hij. Ik denk even na, na 1 minuutje zeg ik ineens ‘wacht ik weet wat’ zeg ik bijna schreeuwend. ‘maar daarvoor heb ik wel je mobiel nodig want mijn beltegoed is op’ zeg ik er nog achteraan. Tom pakt zijn mobiel en geeft hem aan mij. Ik toets het nummer in en wacht tot ik de telefoon hoor over gaan.

nope
ga lekker iets anders doen

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen