H1
Dit verhaal is mijn leven.
Top secret.
Alice P.O.V:
Ik stapte uit bed, keek in de spiegel en schrok van mezelf! Natuurlijk, haar door de war, weer een puistje, lelijk gezicht alarm. Mooi was ik nog niet. Maar volgens mij is niemand dat in de ochtend. Ik maakte me klaar voor vandaag en ging naar beneden. Beneden was nog niemand. Maarja, ik woonde toch alleen met mijn moeder. Ik pakte wat drinken en at een boterham. Mijn telefooj ging. 'Goedemorgen!!' hoorde ik iemand schreuwen. 'Rikkie rustig het is 11 uur.' zei ik. 'Oke..' zei ze. 'Kom je vandaag bij me logeren?' vroeg ze. 'Ja, tuurlijk leuk!' zei ik. 'Ik ben er over 1uur.' Ik hing op, rende naar boven om mijn tas in te pakken en toen weer naar beneden. Ik schreef een briefje voor mijn moeder en ging weg.
Rikkie P.O.V:
Om half 1 stond Alice voor de deur. We gingen naar mijn kamer, pakte haar koffer uit en plofte op bed. 'En, nog met Nils gezoend?' vroeg ik gelijk opgewonden. Alice begon te lachen. Ze gooide een kussen op mijn hoofd. 'Ja..' We begonnen een kussengevecht! Uiteindelijk waren we heel melig en liepen we naar beneden. We gingen tosties maken. Met heel veel kaas en ham. Het was een hele leuke middag.
-Avond-
We zaten voor het raam naar sterren te kijken. Opeens zei Alice: 'Weetje, ik voel me hier veel meer thuis dan bij mijn eigen huis..' 'Hoezo dan meid?' Vroeg ik. Ze gooide weer een kussen maar hij viel uit het raam. 'Oowh.. Hahaha sorry!' We begonnen te lachen en hadden het er verder niet meer over.
Reageer (2)
Wil je miss meeschrijven?
1 decennium geledenSnel veder nog iemand nodig voor in je verhaal??
1 decennium geledenHaha kan het maar beter vragen