Foto bij 30. Progress?

Eigenlijk heb ik niks te vertellen :p
Ohja, ik heb deze nacht eindelijk nog eens goed geslapen.
Maar dat is niet intressant ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Newa

    Ik vind die doos echt leuk, IHeartLJP ik ben jaloers op je ik wil die prachtige doos ook in t echt kunnen zien!!! Ik herken wel dat je niet bij een groepje mag als je een kamer moet kiezen in Engeland, maar bij mij was vaak de gene die zei dat ik er niet bij mocht de leraar, omdat de kamer al vol zat, dus niet als we daar aankwamen zag je altijd dat er nog minstens 4 mensen bij konden, ik dus weer helemaal pissig, Leuk liedje, nouja je snapt t wel. En dat water drinken, ik denk dat bijna alle meiden van mijn klas dat hebben gedaan, want nouja de meeste zijn echt licht gewichtjes, en de uitkomsten van de GGD zouden naar je mentor gaan, en die dan naar je ouders, als er iets mis was dan. Iedereen moest naar de GGD ook de jongens, en ook de mensen die gezond waren. Gewoon om te controleren of je wel lekker in je vel zat en hoe lang je bezig was met je huiswerk.

    1 decennium geleden
  • Spaceless

    Ik vind die doos echt heel leuk gedaan :)
    Ik heb hem ook al in het echt gezien hé :P
    Oké, niet grappig... Anders heb ik niet echt iets te vertellen..

    Hey, prachtige meid!
    Je blijft maar doorzetten, en dat vind ik zo sterk van jou! xx

    1 decennium geleden
  • Irusu

    Ocharme. Sterkte meid!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen