deel 2

hope you like it

laat een reactie achter xD

laat je een reactie achter ??

ja doe ik
nee

were are you ??
Na heel lang rijden stopt de bus eindelijk. ‘auuww kontkramp’ zeg ik, desi begint te lachen. We stappen de bus uit en de leraren vertellen van die stomme regeltjes. Desiree en ik lopen naar Damla en Rosita toe (we moeten in groepjes van 4 lopen). ‘oke waar moeten we naartoe?’ vraag ik. ‘ik heb geen idee’ zegt Rosita. Desi en Damla weten het ook niet. We besluiten maar gewoon ergens heen te lopen. We lopen al een tijdje rond en het word steeds drukker. Ik kijk om me heen en ik zie desi, Damla en rosita nergens meer lopen. Ik besluit maar om een winkel in te lopen en te bellen. Ik loop een boekenzaak binnen en probeer te bellen maar ik kom erachter dat mijn beltegoed op is ‘fijn’ zeg ik in mezelf. Ik loop naar een rek met tijdschriften toe en ik zie de bravo liggen. Ik pak het tijdschrift want Tokio Hotel staat op de voorkant. Als ik het hele blaadje heb uitgelezen zet ik hem weer terug. Ik wil me omdraaien maar bots tegen iemand aan. ‘gaat het?’ hoor ik iemand vragen. ‘ja hoor’ antwoord ik. De persoon steekt zijn hand uit en helpt me met opstaan. Ik kijk op.

Reageer (2)

  • TOMISHOT

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    *denkt, is dit niet wat we ooit hebben verzonnen op school ^^* leuk verhaal (waar ben ik gebleven?????? ik wil niet dood :() omg ik ben hyper vandaag hé.
    -xxx- desiree
    p.s wij winnen de opdrachten wel hé maamndag :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen