deel 1

veel plezier

laat je ook even een reactie achter ??

laat je een reactie achter ??

ja doe ik
nee

.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<

school!!!!!
Pov. Nadine


Ik word wakker. Ik kijk op mijn mobiel hoe laat het is ‘half 9’zucht ik. Ik sta op en loop naar mijn kast, ik pak een setje met kleren en kleed me om daarna ga ik mijn haren doen en al die shit. Als ik beneden kom zie ik niemand beneden raar denk ik. Ik pak wat brood en eet het op. Ik kijk op de klok en zie dat het 9.35 is. Ik pak mijn fiets uit de garage en fiets naar school. Als ik de school binnen loop zie ik mijn BF al bij haar kluisje staan. ‘haaaii’ zeg ik tegen desi (mijn BF dus xD). ‘haaaii aapje’ zegt desi terug. Dan gaat de bel ‘aargghh proefwerk m+m (voor degene die niet weten wat dat is dat is geschiedenis, aardrijkskunde en economie in een vak xD)’zeg ik. We lopen naar het lokaal toe en gaan op onze plekken zitten achterin de klas dus. De blaadjes van het proefwerk worden uitgedeeld en we beginnen het pw ( pw is proefwerk). Als we het af hebben worden de blaadjes opgehaald en 5 minuten later gaat de bel ‘HONGER!!!!’ roepen desi en ik tegelijk. We lopen naar de aula en we gaan zitten. ‘hoe laat is het?’ vraag ik aan desi. Desi kijkt op haar iPod ’12.05 zegt ze. ‘Zullen we alvast onze jassen pakken en onze tassen in ons kluisje doen?’ vraag ik aan desi. ‘oke’ zegt ze. Als we onze jassen aanhebben en onze tassen hebben weg gelegd lopen we naar buiten de bussen staan er al. We lopen een van de bussen in en gaan achterin zitten. ‘eindelijk’ zeg ik als de bus begint te rijden. ‘jeeej we gaan naar Dusseldorf( ik hoop dat ik het goed schrijf xD)’ zegt desi blij. ‘ja inderdaad’antwoord ik.

go away
ga lekker een andere quiz lezen

Reageer (2)

  • LxLiiciiOus

    wrm mOet we wegg (gO awayy ) :$

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    joh meid je loopt 2 dagen voor we gan maandag pas naar DL^^^
    leuk bedacht en idd ik kijk altijd op mijn ipod voor de tijd :P)

    -xxx- desi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen