Adriana schiet nou is op, Over een uurtje moeten we bij het stadion zijn! Zuchtend open ik mijn ogen weer en kom overeind. Wie bedenkt er nou weer een training om 9 uur 's ochtends mompel ik in mezelf. Snel stap ik mijn bed uit en loop naar de badkamer waar ik een snelle douche neem. Vandaag ga ik naar een training van Real Madrid, ik trek wat kleding aan en doe nog even wat make-up op daarna loop ik de trap af naar de keuken. Goedemorgen pap. Goedemorgen Adriana heb je er zin in> vraagt mijn vader terwijl hij een kom muesli naar me toe schuift. Ja best wel maar kon het niet een paar uurtjes later? Nee sorry, je moet wel even opschieten want we moeten zo weg anders komen we telaat. Snel eet ik mijn muesli op en ren de trap op om mijn tanden te poetsen. Als ik beneden kom is mijn vader al weg, dus loop ik naar buiten en stap de auto in. Onderweg zingen we wat mee met de radio en voor dat ik het weet zijn we al bij het Bernabéu Kom je nog? Ik zie mijn vader het stadion binnen lopen. Snel stap ik de auto uit en loop achter hem aan. Hij zal vast naar de kleedkamer zijn gegaan dus loop ik die kant maar op. Als ik voor de deur van de kleedkamer sta hoor ik al gelach en geschreeuw van de jongens. Ik klop twee keer op de deur. Wie is daar? hoor ik. Met een verdraaide en mislukte jongens stem antwoord ik: Dit is de kerstman, ik ben opzoek naar de spelers van Real Madrid zijn die toevallig hier? OMG de kerstman hoor ik Marcelo piepen. Nee sukkel tuurlijk is dat de kerstman niet zegt Cristiano nu. Ik schiet in de lach, de deur gaat open en een hele groep jongens staat me verbaasd aan te kijken. Lachend begroet ik ze en loop de kleedkamer in. Hey waar is mn vader? Die is aan het praten met een nieuwe speler zegt Cris. Oeeew een nieuwe speler vraag ik opgewonden wie is het? Gareth Bale antwoord Pepe. Wie is dat? vraag ik teleurgesteld. Een voetballer zegt Marcelo. Ja hé hé dat snap ik zelf ook nog wel nou komop we gaan naar het veld ik wil hem zien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen