Foto bij Intro

Licht blauwe ogen, lang donkerblond haar en een hele licht getinte huid. Jane Sophie Bucket, dat ben ik. 18 jaar geleden ben ik geboren in Brazillie. Waar ik mijn moeder vandaan komt, in tegenstelling tot mijn vader, die 22 jaar geleden als echte 'Nederlander' mijn moeder ontmoette.

Ik ben dus geboren in Brazillie. Op 12 Februari 1994. Ik heb tot me 8e in Brazillie gewoont. Toen verhuisde we naar New York. Ik woon nog steeds in New York. Upper East Side, een bekende wijk in Manhattan. Films zoals Sex And The City, Breakfast at Tiffany's, Men in Black en Gossip Girl zijn hier opgenomen. Het is best een chique plek om te wonen. Ik woon hier omdat ik de Nanny sinds 2 maanden ben van de familie Smith. Je hebt Mevrouw Smith, Joanna. Meneer Smith, Matthew. Ik heb hem nog niet zo vaak gezien, aangezien hij altijd weg is vanwege zijn 'werk'. En dan heb je mijn werk, de kleine William. William is een jongetje van 4 jaar. Hij heeft blonde krulletjes en bruine ogen die je heel schattig aan kunnen kijken. Hij doet alles, maar dan ook alles zonder te vragen. Geen wonder dat zijn moeder een Nanny heeft. Twee maanden geleden ben ik afgestudeerd van de Hunter College. 'The City University of New York'. Ik en mijn twee beste vriendinnen, Amanda en Lauren, zouden alle drie een baan zoeken ook in New York. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. New York is groot, heel groot. En er zijn heel veel mensen die ook een baan zoeken. Ik ben toen beland bij mevrouw Smith. En die bood mij een full time baan aan als hun Nanny. Nog geen week later trok in ik bij de familie Smith in hun grote appartement bij Central Park midden in Upper East Side. In Park Avenue om precies te zijn, in One Fifth Avenue. Mijn ouders wonen ondertussen in Florida. In Fort Lauderdale. Ik spreek ze dagelijks. Ik ben iemand die heel erg gehecht is aan haar familie en vrienden. Mijn twee beste vriendinnen Lauren en Amanda zie ik ook heel vaak. Zei wonen in Soho. Lauren wilt heel graag schrijfster worden en is nu bezig met haar eerste boek en Amanda is aangenomen bij een advocaten kantoor, ze is nu nog assistente maar hoopt in de toekomst een advocaat te zijn. Ik ben de jongste van ons 3 en de eigenwijste. Volgens hun heb ik best wel humor en weet ik altijd overal het positieve van in te zien. Tijdens mijn College tijd had ik een relatie met Jake. We hadden hele levens plannen, we hadden het zelfs al over trouwen en kinderen. Maar een week voor graduation betrapte ik Jake met de hoofd Cheerleader. Je begrijpt, dat was snel over. Ik ben dus nu al 2 maanden gelukkig single. Net als mijn vriendinnen trouwens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen